|
||||
|
||||
tijdelijk kenteken is verstuurd!
donderdag cruisen met de variant! meteen naar de RDW, en apk keuring. Was verplicht, voor een auto buiten de EU! dus pas op voor een blauwe variant komende donderdag! grtz |
|
||||
|
||||
laat maar weten als je weer in de grote stad bent gearriveerd!
ik kom zeker even kijken..! |
|
||||
|
||||
variant
De variant is binnen!
We zijn om 5.30 vertrokken en ik was om 22.30 thuis! Het had heel wat voeten in de aarde!! pics Volgen! |
|
||||
|
||||
foto's haven
hierbij de pics, verhaal volgt later!
|
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit
gr ruud |
|
||||
|
||||
superrr!!
|
||||
|
||||
Probs al opgelost? Hoorde het van Ron.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja helaas hebben ze door dat ze niet wisten hoe de auto gestart moest worden het contactlot gesloopt! Daardoor kreeg de startmotor coninu signaal en liep hij mee met de motor. Resultaat, kapotte startmotor(was nieuw) en contactslot. startmotor is al vervangen, slot hoop ik vandaag! Wel balen, maar verder ben ik wel tevreden. Technisch is de auto in een super goede staat, ik vind hem redelijk goed gespoten(dat was een risico) 1 deur is niet zo strak, als ik die een keer op laat knappen is het een prachtige wagen! komt dus allemaal goed! |
|
||||
|
||||
Goed om te lezen, zal hem binnenkort eens live gaan bekijken.
|
|
|||
|
|||
naaais ...mooie bak !
|
|
||||
|
||||
Wow! Super zeg!
|
|
||||
|
||||
lekkere combi zo!
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha, ja! Type3 op trailer achter T3. Maar in ieder geval gaaf ding! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
|
||||
|
||||
kun je zown auto niet beter achterstevoren op de aanhanger zetten?
ziet er strak uit verder
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Helemaal goed! Weer een vari erbij
ziet er op de foto's errug goed uit in ieder geval. Voor een dashboard zou je eens kunnen kijken bij Hennie in Krimpen www.hbvankranen.nl. |
|
||||
|
||||
Super gaaf! Van harte!
|
|||
|
|||
Ziet er super uit!
Ik heb 2 weken geleden ook een variant gekocht in amerika. Heb er 2 maanden rondgezworven was eigenlijk opzoek naar een busje. Maar toen kwam dees op mijn pad en kon hem niet laten staan. Hij staat nu in de haven van LA te wachten op de boot. Nog tips voor bij de rdw? |
|
||||
|
||||
Moet ik het nog zeggen....
|
|
||||
|
||||
Live is hij ook mooi idd, komop Bram, foto's maken
|
|
|||
|
|||
op ebay in duitsland staat ook een dashboard te koop hier de link: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...y0%3D%26fvi%3D1
ik hoop dat hij werkt.. groet bjorn |