|
|||
|
|||
Gezocht: oud stuurhuis Golf 1 (mag defect zijn)
voor een project zoek ik een stuurhuis van een golf 1. Staat maakt niet uit, omdat het in eerste instantie toch om te proberen is of ik hem uberhaupt kan gebruiken.
Als het dan past kan ik later alsnog een nieuwe bestellen. een goed stuurhuis mag ook, maar daar moet de prijs dan een beetje naar zijn. |
|
||||
|
||||
ook hallo wie ben je....
Ik heb er nog wel een paar, maar welk type stuurhuis wil je hebben... iets meer info aub |
|
|||
|
|||
sorry, kon geen topic/forum vinden waar mensen zich voorstellen.
momenteel ben ik opzoek en aan het orienteren voor een jetta/golf 1 als tweede auto (hobby/zondags). om die reden had ik mij aangemeld. omdat ik in een restauratietopic een foto van een stuurhuis van een golf 1 zag, leek mij deze erg geschikt voor een andere hobby van me. Alleen moet ik dat in de praktijk nog uitproberen. (mogelijkheid tot het inkorten, en kijken hoe groot het stuurhuis dan nog blijft) type lijkt me voor mij niet erg belangrijk (mits de onderlinge verschillen niet heeeel erg groot zijn). Daar heb ik eerlijk gezegd ook niet veel verstand van. ik dacht dat er maar 1 type onder de golf zat. |
|
||||
|
||||
ik heb hier nog wel een liggen.
kom uit friesland |
|
||||
|
||||
ik heb er ook nog 1 alleen zonder 1 spoorstang, mag je voor 15 euro hebben.
|