Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 12-03-2006, 16:33
vwhobbyist vwhobbyist is offline
VW Enthousiast

Vandaag de tankvlotter uitgebouwd. Tank is redelijk schoon. Na doorblazen en benzine in de vlotterkamer kiepen liep de golf in ieder geval weer.
Ik heb nog steeds het euvel dat als ik afrem voor een rotonde demotor dreigt af te slaan. Een heel klein beetje gasgeven helpt, hij blijft dan redelijk lopen.
Deze week de kleine dingetejes uitzoeken, moet ergens nog niet helemaal goed zitten
Reply With Quote
Old 03-11-2007, 21:22
vw-maarten's Avatar
vw-maarten vw-maarten is offline
VW Enthousiast

Probleem opgelost!!! Ongelooflijk maar na een lange tijd heb ik het dan toch gevonden. Mijn auto reed namelijk helemaal niet meer! En dat kwam omdat hij geen benzine meer aanzoog. Pompje gecontroleerd, benzine naar voren gepompt en uiteindelijk de benzine toevoer los gehaald. Toen kwamen we niet echt problemen tegen maar wat we wel tegen kwamen waren rotte benzine slangen. Alle slangen had ik al een keer vervangen alleen deze had ik over het hoofd gezien. Mijn benzine pomp zoog alleen nog maar lucht aan. Ik heb de slangen vervangen en hij rijdt weer perfect!
Reply With Quote
Old 25-11-2007, 21:05
Leen Leen is offline
Forum Newbee

Default Ik weet de oplossing

Quote:
Originally Posted by vw-maarten
Helaas heb ik er nog geen tijd voor gehad. Ik ben tegenwoordig 6 dagen per week aan het werk en bezig met een afstudeerverslag en tentamens die er aan zitten te komen. Drukker kan zowat niet. Hoop dat ik eerdaags tijd heb om het te doen.

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. De oplossing........In de tank zit een aanzuigstuk waarin zich gaatjes van 1 mm bevinden. Boor ze op tot 1,5 mm en het probleem is opgelost.

Vr.gr.

Leen
Reply With Quote
Old 29-11-2007, 17:03
Tommy_cc_'s Avatar
Tommy_cc_ Tommy_cc_ is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Leen
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. De oplossing........In de tank zit een aanzuigstuk waarin zich gaatjes van 1 mm bevinden. Boor ze op tot 1,5 mm en het probleem is opgelost.

Vr.gr.

Leen

Ja dat lost inderdaad het probleem van 6 dagen per week werken en een afstudeer verslag op!!!

opboren zal wel het filter in het motorcompartiment eerder doen dichtslibben. Uitbouwen en reinigen is een duurdere, maar betere, optie!

Posting Rules