#1
|
|||
|
|||
aangenaam; Dwight
Hej mensen even voorstellen.
Mijn naam is Dwight en heb sinds een aantal weekjes een golf. Het is een cl 1.3 uit '90 een witte. Hij was niet echt duur maar dat had ook een reden, ondaks dat hij er wel twee heerlijke Recaro's had ingezet, had deze geen ruitenwissermechanisme en had hij 40/40 veren aan de voorpoten afgeslepen zodat het nu 60/40 veren zijn met het gevaar als ik een heuvel zou pakken dat de veer schuin in de poot kwam te staan met de gevolgen vandien. En het ergste van alles hij heeft een stationair probleem. Het is dus ook pas sinds kort dat ik er in kan rijden. Heb de ruitenwissers en vandaag weer ingebouwd heb via marktplaats een schroefset besteld. De auto verlaagd tot max lekkere bordeesluiper dus, de auto staat nu wel recht maar lijkt toch lager aan de achterkant dus ga hem daar nog wel ff opschroeven. Maar goed nu nog het enige echt probleem aan de auto is; het stationair wat die dus niet wil lopen. Zag ook al een topic van de jetta 1.3 dnke dat hij het zelfde heeft. Wat heb ik tot nu eraan geprobeerd te doen (zonder het gewenste resultaat). Vacuum slangetje nagegeken hier en daar was koppelslangetje vervangen. Bougies, kabel rotor etc. nagekeken dit alles is vrij nieuw. toen kwam iemand met het idee is het niet de temperatuur sensor. Zou best kunnen want als je het blauwe temp.sens. de stekker er af haalt rijdt die soepeler en valt die dus niet uit. Ok mooi we hebben het gevonden ik nieuwe gehaald echt niet dus niet sloop nieuw. geen resultaat :-( Ook hebben we hem ff aan CO-apperaat gehangen CO van 12 waar hij max 1,5 mag hebben dacht ik En onverbrandden benzine deeltje is bij een gewone auto 2 ofzow ik had er maag 3300 (drieendertighonderd) geen type fout! ergens gaat er dus echt iets mis. als die koud is rijd die goed (logisch met zoveel benzine) maar als die warm wordt wordt het al lastig. Ook viel het me op dat als ik aankwam rijden bij bijv. een stoplicht en is trap in 1 x mn koppeling in, dus dat die van hoog toerental in een keer terug zakt naar stationair, dat die dan uitvalt. Als ik dus netjes elke versneling terug schakel zodat het toerental geleidelijk minder wordt houd die het langer vol. Ik weet het niet meer iemand suggesties?? foto's volgen nog wel.. mzls, Dwight |
#3
|
|||
|
|||
lmm schoonmaken
nieuw luchtfilterelement plaatsen |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
ohja sorry, de lmm hebben we bekeken of die soepel gaat en zelfs zonder luchtfilter met open geklikt huis zeg maar loopt die nog steeds kut. de lamba kan ik nog wel ff proberen. thnx Dwight |
#5
|
|||
|
|||
foto
ff een fototje
|
#6
|
|||
|
|||
ziet er wel netjes uit! Mss toch beter een ander blokje in hangen? ALs je het risco van 2dehands neemt kosten ze niet meer zo gek veel meer en ben je meteen van alle problemen verlost.
|
#7
|
||||
|
||||
Auto ziet er strak uit. Wat voor type 1.3 is het? Motorcode?
__________________
Quote:
|
#8
|
|||
|
|||
Quote:
brrr.....weet ik niet vanaf hier, het is de injectie 1.3. |
#9
|
||||
|
||||
waarschijnlijk nz dan
|
#11
|
||||
|
||||
mooie wagen man ori style
|