|
|||
|
|||
ja ik was de bestuurder, best een eind vanaf hoogeveen naar tzummarum. kheb wel 1 op 16 gehaald moest erg mijn best doen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ligt er in dan?? We reden een hele tijd bij elkaar in de buurt. 1 op 16 is niet zo'n punt bij mij . Tzummarum-hoogeveen is dik 100 km. schat ik zo... Valt nog mee toch, ik ga elke dag naar wieringerwerf vanuit garijp
|
|||
|
|||
1.8 8v pf blok
273 kilometer per dag niet zo raar dat we dicht bij elkaar in de buurt reden met die kloten stoplichten bij leeuwarden :P |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, echt gunstig is dat niet. Was toevallig weer eens over harlingen, normaal kom ik via sneek, rijd vaak ff vlotter Maaruh, ben je niet een beetje gek om op benzine te rijden met zoveel kilometers??
|
||||
|
||||
Je auto was gister wel erg vies, Mr. Cool!! Of stond dat ook op je raam??
|
|
||||
|
||||
Quote:
En jij had gister een hele vieze vinger . Ik had gister al een vaag vermoeden wie het zou zijn . Ach steeds die troep op de weg, kan wel aan 't wassen blijven...
|
||||
|
||||
En jij werkt niet eens boven Dokkum op 'de Klaaaai'... Moet je je voorstellen hoe mijn auto er uit ziet nu..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, das ook goor! Maar ik rij binnendoor naar het werk, en met wat regen is dat ook meteen een ramp . Ach, zaterdag maar weer even tijd maken
|
||||
|
||||
Van 't weekend ff wat kale plekken aangepakt voor de winter echt begint. Wielbakken laatst een beetje naar binnen geslagen omdat mijn banden voor aanliepen. Dus dat moest ook weer even in de verf. Spatbordrand die wat vouw-schade had , en nog wat andere plekjes op bodem en carroserie. Heb de laatste tijd niet zoveel meer aan de auto gedaan, en er zal de eerste tijd ook wel niet zoveel aan gebeuren, mij te koud buiten!
Heb dus wel meer gedaan, maar dit was even een impressie.
|
||||
|
||||
Rood met MEEEEEEEEEEEEEEER witte stippen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb ik al weer rood gemaakt Echt mooi is het niet, maar voor het behoud van de auto is het stukken beter
|
|||
|
|||
Quote:
Heb zelf ook een golf 2 diesel 40 kw en het zuinigste wat ik er me heb gehaald zelfs toen nog toen hij 530.000 km had gedraait met dezelfde verstuivers was 1:25,6 dat was vanaf Den Haag naar de poolse grens met een gem snelheid van ong 100 km per uur, waar ook een stukje vol gas bij zat 175 helling af en stuk binnendoor dus een eco diesel is het zeker tis maar net hoe je met je gas om kan gaan |
|
||||
|
||||
Quote:
Je moet de tank wel VOL gooien en de teller op 0 zetten om eerlijk te rekenen
|
|||
|
|||
Quote:
ja doe ik altijd als ik heb getankt, er stond rond de 871 op de dag teller toen we gingen tanken in polen en er ging toen 34 liter in vond wel een toffe prestatie :P |
|
||||
|
||||
schade
Van de week op de carpool wat parkeerschade opgelopen door een of andere (...) die zijn auto dus tegen de mijne parkeert, en daarna verdomd om een briefje of wat dan ook achter te laten. Schade is gelukkig niet enorm, maar hij heeft toch wel een redelijke tik gehad. Kwam er pas een dag later achter toen het licht was buiten. Dus dit weekend maar even een spoedreparatie gedaan zodat het in de winter in ieder geval niet gaat roesten.
Aan de knik op de plek van de strip, en mijn spatbordrand kan je goed zien dat hij toch wel behoorlijk geraakt is, zit ook een behoorlijke deuk in, maar zie je niet zo goed op de foto (op latere foto's zie je 't beter). Ook meer lakschade dan je op de foto ziet. Boven bij mijn Rabbitlogo zat ook een lelijke knik, en daar was hij kaal. Even geschuurd dus, en de kale plekjes extra goed, omdat die al enigszins aangetast waren door het zout op de weg... Even flink dik geprimerd gister... Ook meteen de onderkant van het spatbord maar even aangepakt (die hoorde dus niet bij de schade). En vanochtend even bijgeschuurd. En ff rood gemaakt. Niet zo mooi, want ik had even niet anders dan lakstift. Maar dat valt altijd minder op dan de schade en zo kan ie eerst in ieder geval weer goed beschermd door het zout. Betere/nettere reparatie zal later nog wel volgen
|
||||
|
||||
Ohja, en dat lijstje wat op het spatbord hoort te zitten is nu stuk natuurlijk, dus wie nog wat heeft liggen in de buurt, kan het hier wel kwijt
|
|||
|
|||
Quote:
mooi klooten marco dus het word zoeken met iemand die LY3D op de bumper heefd |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja als ik die tegenkom en die bumper is nog heel, dan ben ik wel bereid daar even wat aan te doen...
|
||||
|
||||
Tijdje niks meer gepost hier zie ik. Zijn wel wat kleine wijzigingen geweest nog. Heb inmiddels de kofferbak bekleed, nieuwe remmerij voor (schijven en blokken), schroefset in ml gezet, usa stunning lights icm gele pitten in de koplampen en nog wat meer kleine dingen. Maar gaat niet zo hard allemaal, 't is winter dus weinig activiteit, aangezien ik niet zoveel klusmogelijkheden heb. En ik ben momenteel veel met andere dingen bezig.
Maar zo staat de golf er momenteel bij: Samen met de ex van tommy, die inmiddels weer rijd met een 1800 erin en supersport schroefset er weer onder En afgelopen week heb ik weer een leuke update gescoord. Ik heb een origineel VAG navigatiesysteem gescoord uit 1986, dit paste natuurlijk perfect bij de golf! Het was helemaal compleet met software voor heel europa! Als ie niet gebruikt word... En in werking, een flink beeldscherm, zodat je helder en duidelijk alles kunt zien! Boordevol met handige registers over straatnamen, belangrijke gebouwen/plaatsen en alles wat je lief is! En boordevol kaarten, heel europa! En superhandige bladwijzer met de meest belangrijke info over kaarten,om belangrijke dingen snel terug te vinden en dus supersnel te kunnen bedienen! Doch vind ik de bediening iets te omslachtig om onderweg te doen, en het beelscherm is wel heel mooi groot, maar neemt toch vrij veel zicht weg! Ook heb ik er nog geen bijpassende houder bij, dus zal hij wel veelal in het dashboardvak blijven liggen Komt allen met uw commentaar
|
||||
|
||||
Haha, je vergeet je laatste aanwinst nog, een nieuwe tankdop
Maar een leuke toevoeging is het zeker! |