|
||||
|
||||
Quote:
Gelukkig had ik al iets meer dan 60 nu
|
||||
|
||||
Had die foto's van je vakantie nog niet eens gezien. Zien er mooi uit, en ik had het qua wegen eigenlijk erger verwacht.
Motorruim is ook netjes. Ik heb ook nog zo'n inlaat liggen, misschien eens kijken of het ook op een 1.3 helpt. Heb ook nog wat snelle stickers als je daar interesse in hebt.
|
||||
|
||||
Quote:
Als er maar gti power oid op staat
|
||||
|
||||
Nette wagen, heb hem even bekeken in Asten dit jaar.
Like the white rims , hoe houd je ze zo mooi wit ?
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje! Keertje goed poetsen, en dik in de was, binnenkant even in de pledge meubelwas . En natuurlijk redelijk vaak wassen, want ze zijn wel erg besmettelijk En zijn er verder nog mensen die eens aan de hand van wat foto's uit dit topic willen fotoshoppen. Het gaat erom dat ik een beetje een idee krijg hoe de auto met mijn plannen volgend jaar word. Plannen: hij blijft rood , spatborden/deuren strak (deurstrips eraf, klinken blijven! Evt knippergaatje dicht dit weet ik nog niet), smalle steenslagkapjes achter, rechter spiegel eraf, gele pitten, logo en typeplaatje achter weg, stripje slotloos en wisser weg. Misschien wil ik de uitlaatuitsparing en het sleepoog ook verwijderen. En natuurlijk mijn trekhaak Antennegat gaat denk ik dicht. Verder misschien nog wat kleine aanpassingen, en gepolijste wielen icm zwarte delen. Ik zou zeggen shop er op los, en mocht je nog een leuk ideetje hebben mag dat ook . Wil hem dus niet TE clean hebben, vooral basic.
|
||||
|
||||
Mijn 'jetta' voor het weekend
|
||||
|
||||
**HOK** Maar was wel lachen
|
||||
|
||||
Quote:
Wat niet afgelopen weekend
|
||||
|
||||
Klappert jou lapje leer ook bij 140?
|
||||
|
||||
Quote:
Je mag maar 120 in nederland Maar nee die van mij niet, gewoon zo strak mogelijk monteren Heb er overigens 1 x 180 mee gereden, en zelfs toe ging het niet zo gek
|
||||
|
||||
Hmmz, weer wat te doen morgen
|
||||
|
||||
Quote:
Dit klinkt wel een beetje fout |
|
||||
|
||||
Lmao!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet wie het zegt
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
wat was je afgelopen weer ff mooi bezig bij ons achter. hoop dat die ovaaltjes wat bevallen. maar mooi auto kerel. dan ist die grijze van mij een oud barrel haha. oh ja dat is ie ook nog :P. ik zal van't weekend die ouwe ovaaltjes van jou ook es uitproberen mischien is het ook nog wel wat. maar veel succes met je auto kerel. maar ik zou nog steeds die antenne laten zitten ...
|
|
||||
|
||||
Heej jij hier ook . Welkom joh! Nee als ik zo grondig met 'm bezig ga volgend jaar, dan gaat dat gat dicht! Ik zal je van de week nog ff de andere ovaal brengen, die ligt hier nog ergens
|
|||
|
|||
ik zag je gisteren rijden op de A31 richting leeuwarden, ik reed in een groene 5 deurs golf die de achterkant heel smerig had.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt als een bus. Was jij die jonge met die bril op, in een groen mk2-tje? Leuk ja, mooi kleurtje had ie in ieder geval