|
||||
|
||||
Quote:
is nog de originele striping en heb er 2 nieuwe spatborden opgezet dus dat moet weer zwart worden,net als de achterklepstriping . en natuurlijk moet de rode omlijsting van de grill er weer op. Quote:
et waarde van de originele 14" velgen is et38.(word ietsje anders als je ze laat verbreden) tja,met het rollen was ik ook niet zo ervaren maar alles goed afplakken,grill en lampen eruit,achterramen met je voeten van binnen eruit drukken,evt,raamrubbers van de deuren eraf halen en rollen maar...... ik vind dat die van mij niet top is maar valt me niet tegen. oja en natuurlijk een lieve vriendin die wilt helpen! Last edited by ingrob : 15-10-2007 at 20:08. |
|
||||
|
||||
Op het moment nog niet veel soeps, maar wel een leuke basis dacht ik zo.
|
|
||||
|
||||
valt wel wat van te maken
|
|
||||
|
||||
mijn Jetta MK1, met hier nog een 1.3
hier de eerste sneek peeks |
|
|||
|
|||
foto van mijnus ...... foto is van foon
foto van de motor en ja er ligt een BOR kenteken voor de ramen, daarmee heb ik m van duitsland naar nederland gereden ....... had m "gewonnen" op Ebay.de Staat mijn mk1 cabbie ook niet meer alleen dakloze mk1 Last edited by Sjeesbeest : 25-10-2007 at 20:46. |
|
|||
|
|||
Here is mine...
Weet nou niet of ik hem hier al heb gepost.... |
|
||||
|
||||
winter modus:
en nog maar een iets normaler plaatje:
Last edited by ArjenE : 27-10-2007 at 10:30. |
|
||||
|
||||
Donor:
Interieur komt in de Golf LS (bruin zacht dash e.d.) Bumpers en wielkastranden op mijn daily Verlaging onder mijn daily Sierlijsten en chroomwerk misschien op de GLS |
|
|||
|
|||
dit is mijn nieuwe trots
|
|
||||
|
||||
Quote:
WTF! Mark z`n ex-jetta
|
||||
|
||||
Quote:
Het is nog steeds een Jetta hoor!
|
|||
|
|||
dit is mijn mk1 nu een gti uit 1983 nederlander
word nog hellemaal overgepoten en een andere motor komt er in g60 uit mijn wolfsburg weg [/QUOTE]
|
||||
|
||||
Quote:
whehe... Heb m al een tijdje hoor |
|
||||
|
||||
Kwam deze tegen op edition 38 wat een kanon zeg......
|
|
|||
|
|||
My Mk1
|
|
|||
|
|||
Nou vooruit de mijne ook nog maar eens. Na 6 jaar is het bedoeling dat deze van het zomer gaat rijden met een 16vG60.
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
|
|||
|
|||
ik zal ook hier effe mijn cabrio posten
|
|
||||
|
||||
Pracht auto! Bijna net zo mooi als de mijne.... (welke hoogstwaarschijnlijk ook asfalt gaat proeven na ongeveer 5 jaar)
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
lijkt de mijne wel zo ha ha , toch nog een tweede marsrode in nederland met een quartetset. dikke type 1 hoor.
|
||||
|
||||