|
|||
|
|||
hoe breed kan je gaan op een Golf 1?
Hallo,
Ik ben aan het zoeken naar nieuwe velgjes voor de komende zomer. Hierbij zou ik graag zo breed mogelijk gaan. Is het mogelijk om achteraan een velg te steken van 10J breed met een et-waarde van 3? Of zou de velg teveel naar buiten komen? Dus aan te raden of niet? |
|
||||
|
||||
10J met et van 3 gaat zeker een paar cm uitsteken ja
8J kan nog net, (met een et van 15/20)
|
|||
|
|||
Quote:
vraag is of het nog mooi is als het er zo ver uitkomt? |
|
||||
|
||||
Nee 10" is echt te breed voor golf 1
|
|
||||
|
||||
Beetje moeilijk te zien, maar dit is 8J ET01:
Steek toch al haast 3cm uit de kasten. Valt gelukkig niet zo heel erg extreem op Bredere velgen zou ik absoluut niet willen, en al helemaal niet verder uitstekende velgen! Kan je vertellen dat dit al niet politievrij is. 50 euro per as EDIT: even een fotootje van mijn 1e liefde. Iets duidelijker Dus ook 8J ET01 Last edited by Sponze® : 23-10-2007 at 16:29. |
|
||||
|
||||
Ik had bij mn polo coupe uit 89 ook 7j voor en 8j achter. En vooral zonder stuurbekrachtiging moet je echt niet breder gaan. En ja opvallen bij de politie doe je wel met 10j op een golf 1.
|
|
||||
|
||||
Dit is 7 en 8 j ,met een et waarde van voor ong 20 ,en achter ong 07 Dat is wel zo ong max ,wil je het niet te extreem maken ! 10 j zal echt veel te ver gaan !
|
|||
|
|||
Bedankt voor de informatie kerels!
10J zal idd te breed zijn. Ik kijk uit naar een setje van max 9 breed. Deze vind ik heel knap, de WRD Mesh, zijn achteraan 9 breed, vooraan 8. Iemand een idee of ze 15 of 16 zijn? |
|
||||
|
||||
Zo op het oog 16"
|
||||
|
||||
16 inch ja ,let dan wel op ,want deze heeft er een cabrio verbrederset(ook wel quartet of clipper set genoemd) omheen ,dan heb je meer ruimte ivm de velgen en banden .
|
|||
|
|||
Quote:
wat bedoel je? Zijn de kassen hier breder gemaakt? |
|
||||
|
||||
niet de kassen, maar d.m.v. bredere plastic wielkuipranden over de kassen heen
|
|||
|
|||
Ik zal even een foto zoeken van mijn MK1 met 9J rondom........
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
ok, nu ben ik mee, de kassen zijn dus niet omgeplooid... maar zijn enkel 'hoger' gemaakt.
ben benieuwd naar die 9J-foto EDIT: je was me net voor met die foto! 9J is echt wel breed!!! |
|
|||
|
|||
Ik heb ATS classics 8J et 01 staat perfect, mooi bandje erom heen..
|
|
|||
|
|||
soms geen pic hiervan?
|
|
||||
|
||||
FF vraagje tussen door ik ga op mijn bbs rm 6.5 8j randen doen dan veranderd de et waarde tog ook??? Wat word het dan? Is een standaard bbs rm met et 35 volgens mij. En zou dat passen onder golf 1? achterkant? Of zou het ook uitsteken
|
|
||||
|
||||
Wat voor et waarde raden jullie aan bij 7j verbreed staal onder een mk1?
|
|
||||
|
||||
Quote:
zie de bovenstaande fotos van mij |