|
|||
|
|||
even voorstellen
hoi kijk hier al een tijd hier rond en werd het nu eens tijd voor me voor te stellen. ben tim en kom uit limburg en ben 22 jaar oud, rij nu in een golfje 3 gti. hier enkele opties van de wagen.
paars van kleur. embleemloze gril angel eys heldere knipperlichten en mistlampen xenon verlichting zwarte ramen rondom 17 inch velgen verlaagd. remus uitlaat voll leren intrieur wat er noch gaat komen. is een H&R schroefset heb ik al reeds binnen. en hoefd alleen noch gemonteerd worden, en in de zomer wil ik een set rh zw3 velgen gaan monteren. de laatse foto is met de nieuwe velgen voor nu effe omdat de andere teveel stoeprandschade hadden. en verlaagd met fhotoshop hoe die gaat komen met het schroefset deze week. |
|
|||
|
|||
welkom, nette 3 en de wieltjes/verlaging zullen hem goed doen !
gr. Martijn
|
|||
|
|||
ja die blach chroome meer zitten er nu opvoor de winter. als het weer goed wordt dan gaan de rh zw3 velgen erop.
|
|
|||
|
|||
Welkom op het forum, leuke wagen.
Plannen klinken ook goed met de verlaginf en de velgen.
|
||||
|
||||
ik zie dat je chromen angel-eyes hebt met xenon lampen, nu hoor ik vaak dat het een combinatie is die niet werkt ivm het weerkaatsen van het licht in de koplamp zelf??
heb je hier ook last van? |
|
||||
|
||||
mooie 3, ziet er netjes uit, de wielen zijn ook mooi die er nu onder zitten...
|
|
|||
|
|||
Quote:
is indd niet een goede combo want het je krijgt het licht niet fatsoendelijk afgesteld. daarom wil ik ook naar hella golf 4 look. want met deze verblind je iedereen. |
|
|||
|
|||
iedereen al bedankt voor de leuke posts. en hierop forum ziet bijna elke auto er mooi uit.
|