|
||||
|
||||
Nieuwe daily voor mij en m'n vrouw
Wil m julie niet onthouden.
We hebben eindelijk een wat jongere en luxere auto aangeschaft! Dat gehobbel in de type 1 is ook niet altijd wat. Maar de type 1 blijft gewoon hoor!! Dit is m geworden. Golf 4 variant 1.9 tdi Master edition uit 2001. Wat gaat er mee gebeuren: niet zo gek veel heb nog meerdere projecten. In iedergaval 18 inch wielen.worden waarschijnlijk GTI type 5 wielen. Schroefset en alles in kleur laten spuiten.dan zien we wel weer verder. Groeten hans!!
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd, lijkt een leuke bak! Mijn pa heeft er ook zo een maar dan een witte, ding rijd echt super!!
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd, blijft een leuke Golf
|
|
||||
|
||||
Nette auto!! een paar dikke wielen zou wel mooi staan idd.
nieuwe auto, morgen trouwen. gaat goed! |
|
||||
|
||||
geldboom achterin de tuin!!!
|
|
||||
|
||||
Nette auto joh.
Ik ga morge naar 1 kijken. Ook een uit 2001. Maar ik vraag me af wat zo`n auto ongeveer waard is. Gr Arno
|
||||
|
||||
nu nog 2 kindjes erbij, en dan is alles klaar
|
|
||||
|
||||
Kindjes gaat nog effe duren HJ.
De stand voor zover met de variant is: navigatie ingebouwd/Kleine linker spiegel er op/18 inch gti type 5 wielen er onder geschroeft. En m,n schroefset was verkeerd.Verkeerde schokbrekers.Hoop dat ze volgende week binnen zijn. foto: Groetn hansie
|
|||
|
|||
De wielen kijken een beetje vreemd Hans, hoort er niet meer zwart in te zitten?
|
|
||||
|
||||
Nee hoor.
Deze zijn gepolijst van de voorkant en de binnenkant is antraciet grijs. Je kan ze ook met zwarte binnenkant krijgen dat klopt. Vondt dit wel appart. groetjes hansie!!
|
||||
|
||||
Lijkt nu nog beetje vreemd, maar ik denk dat het wel dik word met een schroefset straks Vind het wel mooie wielen
|
||||
|
||||
Cool!!!! TDI is zeker relaxed
|
|||
|
|||
mooie wagen als daily!!!
Greetz |
|
||||
|
||||
Deze week hopen dat m,n schroefset er is!!
|
||||
|
||||
Zo schroefset is binne en zit er ook al onder!!
Eindelijk geen hoge auto meer! Zie hier het resultaat Misschien voor nog ietsie zakken. Maar vindt het wel netjes zo Jullie?????
|
|||
|
|||
leuk hans ...moet wel erg aan de wielen wennen ....
|
|
||||
|
||||
Moet ik ook nog steeds Alberto.
Begin het steeds mooier en appart te vinden. Eigenlijk moet je het in het echt zien. Groetjes hansie!
|
||||
|
||||
ja zeker apart. ik heb ook dit type golf. heb er rs6 onder gezet maar wil denk ik toch ook wat anders weer,
Last edited by golow : 21-10-2007 at 08:55. |
|
||||
|
||||
Laag zeker beter gezicht als origineel...maar kan ook niet echt wennen aan die wielen eronder...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
je hebt PM
|