|
|||
|
|||
Klapkut's Golfo; ff voorstellen!
Nou, ik ben dus Jeroen A.K.A Klapkut en kom uit de omgeving van Almelo!
Ben nu 19 jaar en sinds april 2007 in het bezit van een Golf 3 CL 1.6, 75 pk en 55 kw. Hij komt uit 1996 Voor vragen: Vragen Foto's: Zo Kocht ik hem dus. En nu is hij zo: Mijn verlanglijstje: Zijknippers [X] ICE [X] Einddemper [X] Mistlampunits [X] T-Ford Toeter [X] Stroboscopen [X] Knipperlicht units vooraan [X] Velgen [X] Remklauwen Rood Spuiten [X] Andere koplampen [X] Rood/wit Heldere Achterlampen [X] Remtrommels zwart spuiten [X] CV [X] Schroefsetje [X] Luchtfilter [X] Achterspoilertje [X] Spuiten in 2 tone (Oranje/zwart)[X] Sport stuur, pook en pedalen [X] Groen = Klaar Oranje = Besteld / al binnen Rood = Toekomst Last edited by Klapkut : 17-10-2007 at 19:01. |
|
||||
|
||||
wtf is een B500 sticker? oh en welkom
|
||||
|
||||
Op VWForum.nl is dat een club binnen het forum. En als je daar lid van bent krijg je die sticker.
|
|
|||
|
|||
Ojah die is er trouwens weer af want van die club is de naam veranderd :P
|
|
||||
|
||||
tering zeg, anders noem je jezelf klapkut...
magoed laat ik verder niet flauw doen, welkom.
|
||||
|
||||
Maar je zit dus ook al op vwforum he?
Welkom hier. Oranje - zwart spuiten. Is in ieder geval weer eens wat anders...
|
||||
|
||||
geweldige naam!!
|
|||
|
|||
Tsjah, mijn naam....
Dat is gewoon gekheid van vrienden @ breadfan83: |
|
||||
|
||||
Moet toegeven, dat ziet er eigenlijk best wel gaaf uit. Niet mijn smaak, maar ok, is ook niet mijn auto.
|
|||
|
|||
Nee mijne ook niet
|
|
||||
|
||||
Nee, die van klapkut.. (hoe verzin je het..)
Nou klapkut, veel succes met je golf. Wordt er motorisch ook nog iets aan gedaan? 20VT bijvoorbeeld? Van een andere luchtfilter wordt niemand echt warm lijkt me Misschien trouwens een idee om wat plattere bandjes te monteren?
|
|||
|
|||
Nee motorisch niks, ik hoef niet zo hard te gaan
Enige wat ik heb is dan een andere uitlaat, en heb nog een luchtfilter liggen, maar weetn iet of hij eronder komt Ja banden moeten zeker platter! :P Maar voor de winter heb ik mijn originele staaltjes zwart gespoten en komen die eronder :P Deze velgen moet ik nog zien te verkopen (evenals mijn ice) en na de winter koop ik nieuwe velgjes |
|
|||
|
|||
hey poesje!! jij ook hier!!
|
|
|||
|
|||
Ja toch maar es aangemeld :P
|