![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nou, ik ben dus Jeroen A.K.A Klapkut en kom uit de omgeving van Almelo!
Ben nu 19 jaar en sinds april 2007 in het bezit van een Golf 3 CL 1.6, 75 pk en 55 kw. Hij komt uit 1996 Voor vragen: Vragen ![]() Foto's: ![]() Zo Kocht ik hem dus. En nu is hij zo: ![]() ![]() ![]() Mijn verlanglijstje: Zijknippers [X] ICE [X] Einddemper [X] Mistlampunits [X] T-Ford Toeter [X] Stroboscopen [X] Knipperlicht units vooraan [X] Velgen [X] Remklauwen Rood Spuiten [X] Andere koplampen [X] Rood/wit Heldere Achterlampen [X] Remtrommels zwart spuiten [X] CV [X] Schroefsetje [X] Luchtfilter [X] Achterspoilertje [X] Spuiten in 2 tone (Oranje/zwart)[X] Sport stuur, pook en pedalen [X] Groen = Klaar Oranje = Besteld / al binnen Rood = Toekomst Last edited by Klapkut : 17-10-2007 at 19:01. |
|
||||
|
||||
![]() wtf is een B500 sticker? oh en welkom
|
||||
|
||||
![]() Op VWForum.nl is dat een club binnen het forum. En als je daar lid van bent krijg je die sticker.
|
|
|||
|
|||
![]() Ojah die is er trouwens weer af want van die club is de naam veranderd :P
|
|
||||
|
||||
![]() tering zeg, anders noem je jezelf klapkut...
magoed laat ik verder niet flauw doen, welkom.
|
||||
|
||||
![]() Maar je zit dus ook al op vwforum he?
![]() Welkom hier. Oranje - zwart spuiten. Is in ieder geval weer eens wat anders...
|
||||
|
||||
![]() geweldige naam!!
|
|||
|
|||
![]() Tsjah, mijn naam....
Dat is gewoon gekheid van vrienden ![]() @ breadfan83: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Moet toegeven, dat ziet er eigenlijk best wel gaaf uit. Niet mijn smaak, maar ok, is ook niet mijn auto.
|
|||
|
|||
![]() Nee mijne ook niet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee, die van klapkut.. (hoe verzin je het..)
Nou klapkut, veel succes met je golf. Wordt er motorisch ook nog iets aan gedaan? 20VT bijvoorbeeld? ![]() ![]() Misschien trouwens een idee om wat plattere bandjes te monteren? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nee motorisch niks, ik hoef niet zo hard te gaan
![]() Enige wat ik heb is dan een andere uitlaat, en heb nog een luchtfilter liggen, maar weetn iet of hij eronder komt ![]() Ja banden moeten zeker platter! :P Maar voor de winter heb ik mijn originele staaltjes zwart gespoten en komen die eronder :P Deze velgen moet ik nog zien te verkopen (evenals mijn ice) en na de winter koop ik nieuwe velgjes ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey poesje!! jij ook hier!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja toch maar es aangemeld :P
|