|
||||
|
||||
Quote:
Zou m'n eerste keer niet zijn. Maar inderdaad, aangenaam is anders. Quote:
Denk dat ook niemand daar bang voor is geweest. Zeker niet als ze hebben gezien hoe miereneukeretig je met de Golf 4 bent.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 13-09-2007 at 23:56. |
|
||||
|
||||
planne zijn goed! en ook een zeer strakke cabrio! Nog succes er mee! zal allemaal wel goed gaan komen.
|
|
||||
|
||||
mooie cabby....wees er zuinig op
|
||||
|
||||
Nou ik heb dus zojuist een 156pk 1.8t uit een Seat Ibiza Cupra gekocht!
Voorlopig dus zoeken naar een sleutel/stallingruimte en dan gaan we in december de zooi uit elkaar draaien en dan in januari de nieuwe spullen erin hangen! <-- ben erg happy nu haha |
|
|||
|
|||
Doet ie weer goed! Ben benieuwd naar het resultaat...
|
|
|||
|
|||
WAT? haha hij gaat het ook nog echt doen ook, de gek
Mooi man, suc6! ik kom wel een keer kijken / mee klooien |
|
||||
|
||||
Ik kon het niet meer aanzien dat ie zo helemaal alleen stil stond...
|
|
||||
|
||||
Nou ik heb zojuist met de rdw gebeld, de auto komt in aanmerking voor een weggedragtest en geluidsmeting (maar dat was al duidelijk )
Auto wordt als een 1983'er bekeken en moet dus ook de co- en dbwaardes halen die gesteld zijn voor een auto uit 1983. Meneer van de RDW meende zo uit zijn hoofd dat het 1.5% is. Ik wil er eigenlijk geen standaard uitlaat eronder hangen, maar om zeker te weten dat de keuring gehaald wordt moet het dan maar... Verder moet ik bij PON papieren opvragen over het betreffende motorblok, dus vermogen etc. en zal ik een aankoopbon moeten overleggen met nr's etc! Dan zou ik 800 euro lichter zijn (hopelijk blijft het daarbij) en dan zou ik een typegoedkeuring krijgen voor m'n cabrio 1.8 20vt... Ik heb er veel wilde verhalen over gehoord, maar ik hoop dat het bij mij mee zal vallen! Zit er hier iemand op het forum die dit al heeft meegemaakt met zijn golf 1 met 1.8 20vt en die hier z'n ervaringen met me wil delen? Waarom ik een typegoedkeuring wil? De auto zal ook voor dagelijks verkeer gebruikt gaan worden, het wordt zeker geen showauto! De vele hopelijk plezierige km's in het vooruitzicht wil ik graag veilig doorbrengen zonder gezeur, en die 800 euro is veel geld maar onverzekerd rondrijden en er gebeurt je iets dan kost het nog veel meer!!! Geinig gegeven: de cabrio gaat van 55kw naar 115kw ongechipt Last edited by Kevin20v : 17-10-2007 at 14:25. |
|
||||
|
||||
VET! hebben we nog geen: Het grote RDW topic?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zo ongeveer wel, maar mss. tijd voor een uitbreiding?? http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26109
|
||||
|
||||
Mooi Kevin. Ben benieuwd naar hoe het gaat lopen bij de RDW.
Had Nico die Golf 1 van hem niet ook op kenteken staan?
|
||||
|
||||
Thanks, ik hoop ook dat het een beetje gaat lukken!
Zit momenteel nog met de fly-by-wire gasklep, wil eigenlijk op het originele management rijden, en met de originele pedalen... maar dat gaat dus niet lukken dan Eens uitzoeken hoe dat nu precies zit Welke Nico met welke golf1, zegt me even niets |
|
||||
|
||||
Quote:
Leeflang. Hier een topic over de auto. En nog een over de zelfde auto. De auto is een half jaar geleden voor de zoveelste keer verkocht. Daarna is me d'r eigenlijk weinig van bekend. Toen issie naar iemand in Maastricht gegaan. Pin me d'r niet op vast, maar ik dacht dat die jongen Wayne heet waar ie toen aan verkocht is.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 17-10-2007 at 18:29. |
|
||||
|
||||
ja die ken ik wel inderdaad!
|
|
|||
|
|||
Je kan het gaspedaal behorend bij het blok toch ook bedienen met je huidige gaskabel , die hang je desnoods gewoon loos ergens in de motorruimte (armpje aan de sensor van het elektronische gaspedaal, en daar je huidige gaskabel aanmaken, dat idee)
Verder, waarom zou je niet originele uitlaat meer uitstoot hebben? Vanwege de katalysator? Die heb je daarna zo vervangen dunkt mij! En, andere mensen, met bv. opgefokte golf 4 20vt halen wss toch ook nog de CO-test? |
|
||||
|
||||
Woohoo vet! Het gaat dus nog op een redelijk korter termijn gebeuren
Ik wil tegen die tijd wel een keer komen kijken en eventueel ook wel m'n handen laten wapperen Het wordt in ieder geval een stoere en tevens nette daily voor Linnie
|
|||
|
|||
Quote:
Heej Kevin, Weer een leuk project zie ik net! Wat betreft info voor een 1.8t in een ouwe vw te plaatsen is deze site misschien ook wel wat: Golf TT Deze site en auto is gemaakt door iemand uit Venlo. Lijkt me best handig als je hem tussendoor zou kunnen raadplegen Gr. Joeri (SSONML) |
|
||||
|
||||
@kevin.
Ik hoop voor je dat jij niet zo lang op de papieren van pon hoeft te wachten,ik heb namelijk alles bij elkaar 5 maanden liggen zeuren hiervoor Al was dit dan voor mijn 16v met webers in mijn golf 1. ps die de ouwe auto van nico staat trouwens gewoon als gti 82kw op kenteken van 112--->nu 398pk dus ken blij zijn dat ie nog nooit in een grote politie controle is terechtgekomen
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat ie een nulletje te veel heeft gelezen bij de toegestane 40% vermogenstoename.
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien zag ie het % teken wel voor 2 nullen aan