|
|||
|
|||
stekkers over... maar waarvoor ?
ben in m'n jetta bezig om een 16v pl te laten lopen op de digifant van een golf 2 g60 in combinatie met een corrado dash.
en dus een hele golf g60 kabelboom.. ook verlichting enz. nu hou ik van de motor kabelboom 3 stekkers "over" een zwart twee polige met rood/zwart en een zwart blauwe een zwarte 3 polige stekker met bruin wit/blauw en een zwarte een bruine 2 polige stekker met rood/wit en een rood gele de bovenste 2 komen denk ik boven de versnellingsbak uit. heb nl nog geen draad voor de achteruitrijlicht sensor. kan iemand me vertellen waar deze 3 stekkers voor zouden kunnen dienen ? |
|
||||
|
||||
hoi rood/wit rood/geel is volgens mij van de koelventilator
rood/zwart zwart/blauw blijft bij mij ook los liggen evt heb ik wel schema's voor je maar dan moet je even mailen naar mibomotorsport@live.nl |
|
||||
|
||||
rood/zwart-blauw/zwart is van de achteruitrijschakelaar
|
|||
|
|||
ben er ondertussen achter dat de stekker met de drie draden voor de digi km teller is.
en was er zelf ook achter dat de stekker met rood/zwart en zwart/blauw voor de achteruit is. maar voor de koelfan heb ik al een stekker... |