|
|||
|
|||
golf 2 || plaatwerk , motor
Ik ga me golf 2 uit 1989 slopen aangezien het hem in een stuk verkopen niet lukt .
motorkap : 10 euro deur links met inbraakschade : 10 euro deur rechts met inbraakschade : 10 euro zijscherm links : 10 euro zijscherm rechts met deukje : 10 euro achterklep met ruit : 15 euro originele ophanging : 20 euro dashboard : 15 euro tellers : 10 euro origineel schuifdak : 20 euro hoedenplank ( zonder gaten ) : 10 euro hoedenplank houders : 10 euro achterbak bekleding : 10 euro achterbumper met gat voor trekhaak : 10 euro trekhaak : 10 euro achterlichten : 10 euro (set) thuiskomer : 10 euro zijruiten achter : 10 euro originele koplampen : 10 euro originele GTI grill : 10 euro gordels 3 drs (set) : 5 euro orig. stuur : 5 euro tankklepje : 10 euro zonneklep (set) : 5 euro plafond handvaten ( 3 stuks) : 5 euro motor onderdelen 1.6 8V PN computer : 75 euro poelie : 10 euro radiateur : 10 euro fan : 10 euro luchtfilterhuis met filter : 10 euro koelvloeistof resevoir : 5 euro ruitenwisser resevoir : 5 euro claxon : 5 euro carterpan ( geschaafd ) : 10 euro inlaatspruitstuk : 15 euro uitlaatspruitstuk : 15 euro achteras (past ook op 6N en meer vw modellen) : 10 euro subframe ( geschaafd ) : 20 euro bougie kabels : 5 euro einddemper ZGAN : 70 euro middendemper ZGAN : 25 euro de kas is te koop met al het plaatwerk er aan 45 euro motor blok kaal gratis af te halen !!! foto's staan hier verbreed staal en schroefset zijn niet te koop Dit is ff een snelle samenvatting als je nog bepaalde onderdelen zoekt neem ff contact . contact via telefoon : 0623947625 email/msn : marconeleman@hotmail.com geen PM/PB alles is af te halen in Moerkapelle (zh) versturen in overleg
KPU/audi/volkswagen/cambershims te koop Last edited by eddie-polo : 28-10-2007 at 13:23. Reason: lijst aangepast |
|
|||
|
|||
interieur is weg wie wil er nog meer hebben ! motor gaat ook in stukken dus geef maar gil als je daar wat van nodig heb .
|
|||
|
|||
uppie ! morgen pas ik de lijst aan met meer onderdelen ! zoek je wat geef een gil
|
||||
|
||||
Ik heb je een mail gestuurd, zoek een kachelmotor voor een Golf II...
|
|
|||
|
|||
up lijst aangepast !
|
|||
|
|||
dit hoedenplankje met dragers ook al weg ? Last edited by voklswien : 05-10-2007 at 17:43. |
|
|||
|
|||
je heb mail en up
|
|||
|
|||
Quote:
wie ik ? ik niet .........jij nu wel ( hoop ik ) Last edited by voklswien : 06-10-2007 at 15:13. |
|
|||
|
|||
Zevenhuizen... ligt dat ver van de achterhoek af?
Heb wel interesse in de motorkap mits die schade en roestvrij is!!!
|
||||
|
||||
Hoedenplank, is die grijs of zwart? Kan het niet goed zien.
|
|
||||
|
||||
Quote:
www.routenet.nl. Er zijn 2 Zevenhuizens in NL trouwens, in dit geval is het die in ZuidHolland. |
|
|||
|
|||
1e optie voor hoedenplank en dragers voor mij aub
u heefd er weer een pm over .... |
|
|||
|
|||
contact via
telefoon : 0623947625 email/msn : marconeleman@hotmail.com geen PM/PB alles is af te halen in Moerkapelle (zh) versturen in overleg heel lullig maar ik kan niet alles in de gaten houden stuur ff een mailtje dat maakt het voor mij wat overzichtelijker bij voorbaat dank !
|
|||
|
|||
up
|
|||
|
|||
Up
|
|||
|
|||
onderdelen golf 2
Hoi,
Heb je misschien een foto van de linkerdeur? En ik heb een vraag, ik heb ook zo'n golf maar wat is de kleurcode van die blauwe kleur. groetjes jeroen |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb nu niet echt een duidelijk foto van de deur , de deur is gewoon strak op de inbraakschade na zie foto . heb je nog meer vragen mail/bel me dan ff BVD
|
|||
|
|||
1 november gaat ie weg .....
|
|||
|
|||
ik heb je gebeld ...sms gestuurd
maar krijg geen reactie ?????? |
|