|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou zeggen hou het forum in de gaten, zal net als deze keer ruim van te voren bekend zijn zo'n 3 maanden namelijk........ En ik gok dat ie er alleen komt als er animo voor is, dus wel aanmelden en wel komen..... Denk dat een antwoord als deze ongeveer in de lijn zal liggen met dat wat de "directie" zal geven |
|
||||
|
||||
Quote:
Zeg eh Knijn... ik ben gisteren gaan stappen. Ben nog niet helemaal nuchter en wakker.
|
||||
|
||||
Quote:
S'avonds een man s'ochtends een man, slap excuus . |
|
||||
|
||||
Quote:
't Is middag.
|
||||
|
||||
Zooooo balen dat ik een familiefeest op deze dag had
Volgende keer beter maar....
|
||||
|
||||
Quote:
We waren nog even met een groepje wat gaan eten (eerst geen eten, 10min later wel ). Volgens mij reden we daar rond half 4 weg. Om half 5 werden we uit Tjaap's truckers-kantine gekickt
|
||||
|
||||
geslaagd was het zeker.
Ten eerste deed mijn polo het weer sinds een half jaar stilstand.. Brullen dat ie deed!! Ten tweede zijn er 5 deukjes voor 80% uit mijn dak gehaald. Lak was oud (24,5 jaar) en daar waren ze erg voorzichtig mee. Ondanks mijn opmerking: ga je gang, is mijn risico. Andere optie was om de hemel er uit te halen en van binnenuit te werk te gaan, maar daar was geen tijd voor+ dat dan de achterruiten er ook uit moesten. Leuk om ook een keer de gezichten achter de Forumwhores te zien Erg professioneel en heel relaxed, die mannen van X-pair. ZOU HET LUKKEN??
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 Last edited by sjampoo : 08-10-2007 at 11:02. |
|
||||
|
||||
Ik vond het ook erg leuk, had mijn eigen auto niet meegenomen (die overigens ook geen uitdeuken nodig heeft).
De betreffende foto's staan in den inbox van de persoon die hierom gevraagd heeft Tot de volgende keer! |
|
||||
|
||||
Quote:
ja beetje jammer, doordeweeks zijn ze vanaf half5 sochtends tot 1 uur open en wist niet dat ze op zaterdag zo vroeg sloten.. na een week vakantie weer rustig kunnen wennen aan westlanders, morgen mag ik weer... moooooooh...
|
||||
|
||||
Westlanders dat went nooit!
|
||||
|
||||
Mooooooooguh
Kom jij vandaan dan?
|
|
||||
|
||||
Pa was erg in zijn nopjes dat ook bij zijn ride de deur weer schade vrij is terug gekomen zaterdag.
Verbazend stil btw van degenen die er niet waren. Wat mij betreft hieronder een rijtje met degenen die er NIET waren maar zich wel hadden opgegeven
|
|||
|
|||
hm wist ik dit maar, heb wel wat kleine deukjes en ook een verse van een deur in me achter scherm
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klein beetje het forum bijhouden, stond er al een tijdje op . |
|
||||
|
||||
IK heb er 1 vandaag gesproken en ze vonden het zelf ook zeer geslaagd!
|
||||
|
||||
Quote:
cool, fijn dat ze het een week later nog vinden. en dat het niet puur uit beleefdheid gezegd werd.
|
||||
|
||||
Volgende keer meer mensen dus! Moet vast wel lukken
|
|
||||
|
||||
ja volgende keer wil ik er ook ff bij zijn