|
|||
|
|||
Quote:
je kan het ook normaal zeggen zo mening als jij geeft vraag ik tog niet om ma goed mis is de jouwe lacher maar ik laat liever me blok heel in het dorp waar ik woon en 90/60 is tog echt wel laag |
|
|||
|
|||
Zit er tegenwoordig ene andere verlagingsset onder?? 90/60 is echt wel plat idd..
Ik heb toen der tijd een 60/60 set eronder gezet en dat vond ik al aardig laag met men atsen eronder... |
|
|||
|
|||
Quote:
er zat 60 /60 maar hij is een stuk door gezakt dus staat nu op 90 60 ongeveer hij is echt lacher geworden nu |
|
|||
|
|||
lacher?
|
|||
|
|||
laag
|
|
||||
|
||||
15 inch vindt ik persoonlijk een mooi maatje onder de polo. die ats velgen staan er ook niet echt heel mooi onder, te klein naar mijn mening. vindt die spaakvelgen wel lachen eerlijk gezegd, maar niet voor vast.
|
||||
|
||||
Er hoeft ook helemaal geen pakje peuken onder
Quote:
|
|||
|
|||
Idd die lowridervelgen hebben idd geen binnenband nodig want ze smeren de binnenkant van de velg daar waar de spaken zitten vol met een soort kit zodat het luchtdicht is.
Maar dat is dan ook het enige verschil tussen zo'n wiel en een normale spaakvelg. |
|
|||||||
|
|||||||
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Als je nog niet lang in Nederland woont ok, respect dat je al zogoed nederlands typt, maar anders:"het is indd behoorlijk lachen geblazen "
Last edited by Berserker : 04-10-2007 at 18:12. |
|
|||
|
|||
wat een jankerds die spaakvelgen zijn vet
|
|
||||
|
||||
Houden we het gezellig?
Door het plaatsen van foto's in een topic mag je verwachten dat er reactie's op komen. Dat de meningen vervolgens uiteen lopen is ook normaal: De een vindt het niets, de ander fantastisch. De mening van de een respecteren is 1, respect voor de ander is 2. Met andere woorden: als je het niet mooi vindt, en dat vermeld: prima, maar af-fakkelen van iemand ( z'n auto ) omdat toevallig zijn taalkundigheid niet echt overhoudt, is niet echt nodig, toch? @ ebbe: Leestekens helpen echt; @ polo team 2 low: Zoek even op wanneer je een g of een ch moet gebruiken. En MSN taal is voor MSN: hier op het forum is de voertaal Nederlands of Engels. @ de rest: maar goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, anders zou het zo saai worden op meetings.
|
|
||||
|
||||
Die ATS velgen zijn 100% perfect bij jouw Polo. Die spaakwielen is leuk geprobeerd trouwens Wat voor spiegels ga je er aan zetten ?? Persoonlijk vind ik die platte spiegels die vlak tegen het raam zitten wel netjes op een Polo. Succes verder met je projectje Groeten, LRR
|
||||
|
||||
je moedah De polo ziet er leuk uit. 90/60 zal ie niet zijn, dan kan je de spoilerlip niet heel houden. 30mm nazakken is wel erg veel. mijn coupe had ook een 60/60 verlaging icm 13 inch velgjes. Dat is inderdaad laag zat, je zit op hobbelige wegen/drempels/opritten etc. snel aan de grond met of een bumper, óf een uitlaat, óf een tunnelverstijver Maareh: heb je nog een foto van veraf met die spaakjetsers? Ik ben er erg benieuwd naar. Stiekum denk ik dat ze nog wel eens mooier konden staan dan de ATS'en, maar dat heb ik niet gezegd
|
||||
|
||||
dat doorzakken gebeurt toch altijd wel een beetje. heb zelf een H&R vaste set onder mijn polo liggen (60-40) met dempers en veren. toen gemonteerd kon ik makkelijk die vier poten van de brug eronder vandaan halen. bijna jaar later moest ik flink aan mijn wielkuipen hengsten om die vier poten eronder te krijgen. vermoed zelf ook dat ie bijna 2 a 3 cm is doorgezakt.
en inderdaad, post eens een picca van wat verder weg met die spaakvelgen. ben ook erg benieuwd. grtz
|
||||
|
||||
Ik vind die spaakvelgen super dik. Doe mij die maar. Om het zo ff te zeggen.
Super dik. En laag is ie zeker. Ik heb 70/60 er onder en mijne is hoger dan die van Polo 2-low. Dus hij is zeker iets nagezakt. En idd ff andere spiegels (originele als je het mij vraagt) en hij is af.
|
||||
|
||||
Vindt het gaaf dat je iets anders doet, alleen vind ik de spaakvelgen iets tuh voor een polo. Het staat eigenlijk ook niet goed bij de polo...
De ats'en staan goed onder de polo, dat doen ze eigenlijk altijd wel. Probeer anders een ander soort wieltje 13" of 14"inch. Ats'en zie je namelijk al wel veel! In iedergeval veel succes met de polo (en haal die spiegels er snel af he, als je ze er nog niet af hebt gehaald )