|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik vindt ook je vindt het VWForum en de leden niks dan ook bij je principe's blijven en dan er ook niks verkopen.
Maar als het op de Almighty Dollar aankomt is het voor de meesten altijd wel weer goed genoeg Dan heb je ben je ook niet trouw aan je mening. Oh ja en over dat rechtlijnige ja dat MOET je wel zijn als Mod maar zoals toen met dat gedonder met Louw en Alberto(waar jij over begint) was je ook niet rechtlijnig had je ook favorieten. En dan een topic onder Louw zijn naam beginnen(is niet echt rechtlijnig en neutraal) Maar nu alles maar weer terzijde en maar weer ontopic.
Built NOT Fucking Bought Last edited by GolfIIVR6 : 29-09-2007 at 18:24. |
|
|||
|
|||
hoor ik mijn naam ............hoor het wel vaker
ff stukje gelezen . waar gaat dit over zeg . Last edited by voklswien : 29-09-2007 at 19:07. |
|
||||
|
||||
Ontopic.
|
||||
|
||||
Mooi dat die gast eens een keer op zijn donder krijgt. Zat erop te wachten. Ik heb daar ook maar even gereageerd.
|
|
||||
|
||||
hé leuk.. is er nog een ander nederlands volkswagenforum...!?
nooit geweten. |
|
|||
|
|||
zit daar al een slot op ...gaat te raar zeker ...
Het onderwerp of bericht dat je zoekt bestaat niet |
|
|||
|
|||
veel mensen hier lopen altijd maar te zeiken dat vwforum kut is en veel te commercieel en dat het geen echte liefhebbers zouden zijn maar opgeschoten jumpstylende lui...
waarom maken diegene er dan wel gebruik van?? ik vind het een beetje dubbel maar kan aan mij liggen.. en als iemand volgens mense te vaak reageerd in een verkoop topic dan heeft ie gewoon niets beters te doen dan zich over onnodige zaken druk te maken. dat die fububoy zo reageerd is ook niet slim en al helemaal niet door te dreigen (want dat maakt het gewoon lachwekkend) maar laat iedereen toch zn ding eens doen zonder af te zeiken.... zo moeilijk hoeft het niet te zijn toch? |
|
||||
|
||||
Was iemand bedreigen aan het uiten kennelijk.
Mijn reply is ook verwijderd, zat er dik in. Dit was hem: Quote:
|
|
||||
|
||||
tis verwijderd dus waar gaat dit topic over???
|
|
|||
|
|||
Over niks eigenlijk ...zo als zo vaak ...
|
|
|||
|
|||
Vwforum = Volkswagen
Volksforum= Volkswagen Wat zijn de verschillen?? Beide forums gaan over Volkswagen (meestal) De 1 zegt toch altijd dat volksforum of VWforum het beste is. In mijn ogen zijn ze gewoon hetzelfde. Niveau,s liggen soms even hoog/laag. |
|
|||
|
|||
VW Forum = Alle vw's graag zo lang het maar een golf is
VWVolksforum = De ECHTE liefhebbers |
|
|||
|
|||
Quote:
Gelukkig denkt niet ieder1 hetzelfde |
|
||||
|
||||
Quote:
oooo ik dacht al dat ik wat had gemist |
|
|||
|
|||
Quote:
vind deze wel toepasselijk ( gezien in de duitse krant ) Last edited by voklswien : 29-09-2007 at 21:47. |
|
||||
|
||||
BBS is zeau 2006.
|
||||
|
||||
Quote:
"Te koop aangeboden: setje velgen." Da's inderdaad vierkant afzeiken. Dat is tenminste zo'n beetje wat Richard te zeggen had... en daarop begon "Fubar" de smijten met dreigementen en ging ie druk aan de E-spanking. Ik heb ook hier zo mijn minder favoriete mensen op het forum, en ik ben ervan overtuigd dat er genoeg zijn die mij wel kunnen schieten, maar dan laat ik ze links liggen en ga niet in hun topics lopen mekkeren en de grote bink uithangen. Waar gaat het nou eigenlijk over? Laat die jongen toch gewoon zijn spullen verkopen. De prijs is ok en de spullen ook, dan zie ik echt geen probleem. Wil je het niet hebben, donder je lekker op. Klaar is Kees.
|
|||
|
|||
kees
Last edited by voklswien : 29-09-2007 at 22:16. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zeg je goed