|
|||
|
|||
The Gti Open 23 september 2007 !!
Zijn net weer terug van de gti open, van de gti club holland.
Was een leuke meeting !! Hier alvast een foto. Meerdere volgen nog.
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 23-09-2007 at 16:45. |
|
|||
|
|||
ben ook net terug van ter apel, was zeker een leuke meeting was de moeite waard
|
|
|||
|
|||
was zeker een leuk dagje
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
was super mooie meeting.
|
|||
|
|||
lekker weer ,en toch nog redelijke opkomst,vooral ook nog duitsers,en heb best golf of show ,gewonnen .dus leuk dagje de rest die een prijs mee naar huis hebben genomen ,van harte(miquel) vw roadwarrior heb ik de hand\al geschud
|
|
|||
|
|||
Quote:
Gefeliciteerd !!
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Vond het persoonlijk een super meeting.
Lekker in de buurt,met een 20tal auto's heengereden. Was een mooi plekje voor ons vrijgehouden. Daarvoor nog onze dank.Super! De opkomst was goed.was heerlijk weer en de sprint was ook druk bezet. Heb me er heerlijk kunnen uitleven samen met jeroen en Willem,waarvan Willem met de 2de plaats en ikzelf met de 3de plaats ervandoor ging. Paddock terrein vond ik zelf ook erg geslaagd.al met al goed geregeld allemaal. Cola en stront hebben de heren van gti club holland niet in de handen natuurlijk.daarvoor zal je moeten zijn bij bestuur en organisatie van de polderputten zelf. Enige opmerking die ik wel heb is dat er achter op het paddock terrein wel een standje mag staan met eten en drinkerij. Al met al super heren. De foto's zijn van de week te zien op www.vwteampg.nl Het gefilmde materiaal zal naar alle waarschijnlijkheid tzt op dvd worden uitgebracht. |
|
||||
|
||||
Uit verveling toch maar even richting
Ter Apel gekacheld in de daily Jetta... Nu moet ik eerlijk zijn dat ik niet had verwacht dat het zo leuk was 1000x beter dan vorig jaar Heb enige GSM foto's gemaakt, maar weet nog niet of ik ze online zet... Geslaagde meeting |
|
|||
|
|||
Quote:
Posten die pics !!
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Iemand anders nog geweest, en fotos gemaakt ?
|
|||
|
|||
Quote:
uiteraard binnenkort de foto´s ook op http://www.gticlub-holland.nl Thanx iedereen voor zijn of haar komst naar The GTI Open in Ter Apel. Opmerkingen zullen we als organisatie zeker meenemen naar het komende jaar.
|
||||
|
||||
verstandig om hem zo te laten sprinten...
|
||||
|
||||
Vond het persoonlijk een super meeting.
Lekker in de buurt,met een 20tal auto's heengereden. Was een mooi plekje voor ons vrijgehouden. Idee van het paddock terrein van de oval race wagens ook goed geregeld. stonden wagens van allerlei allure bij,waaronder een grote delegatie duitsers. Er waren een aantal standjes aanwezig,tevens was er een vermogentestbank. Eten en drinken kon men doen in de kantine van het circuit De opkomst was goed. Was heerlijk weer en de sprint was ook druk bezet. Heb me er heerlijk kunnen uitleven samen met Jeroen en Willem,waarvan Willem met de 2de plaats en ikzelf met de 3de plaats ervandoor ging. De foto's zijn te zien op www.vwteampg.nl Het gefilmde materiaal zal naar alle waarschijnlijkheid tzt op dvd worden uitgebracht. Mvg VWteamPG crew |
|
||||
|
||||
Quote:
Okee okee Let wel, het zijn GSM pics more at www.watercooled.nl |
|
||||
|
||||
vind er genoeg moois tussen staan!!
|