|
|||
|
|||
TE KOOP !! Oranje VW Polo met GSX-R motor
Bij deze bied ik de Polo te koop aan voor Geert.
De basis is een VW Polo 6N van 1997 De motor is die van een Suzuki GSX-R van 2003 met slechts 800km. De kleur is van de nieuwe Ford Focus ST. Foto's (EDIT Beetlefreak: Foto's resized, klik voor groot formaat): Er heeft ongeveer 350 uur aan werk in gezeten en de auto gaat dan ook met pijn in het hart weg ivm een nieuwe project. Voor het volledige bouwverslag kijk op: http://www.hoogeveenracingscene.nl/modules...nails&album=144 En voor de laatste fotos kijk op: http://www.teamsideways.nl//projectpolo/ Vraagprijs is 25.000euro Geen testpiloten of gelukszoekers. Voor meer info mail of bel: geerts_60@msn.com of 06-53835882 Last edited by Beetlefreak : 20-09-2007 at 23:49. Reason: Bushokformaat foto's aangepast |
|
||||
|
||||
Is deze auto nog Roadlegal?
|
|
||||
|
||||
**edit**
als je het niet zeker weet, reageer dan niet Last edited by Marcski : 21-09-2007 at 11:54. |
|
||||
|
||||
Quote:
Vraag ik mij ook af, en zo jah, kan dat zonder herkeur/nieuw kenteken? of is hij herkeurd? Daarnaast, heb je niet een vreselijke herrie in de wagen zo? De binnenruimte is open neem ik aan? ivm de de ketting naar buiten, en de uitlaat. Trekt de koppeling dit?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 Last edited by Tommy : 21-09-2007 at 18:01. |
|
|||
|
|||
@M.I.V.W: Nee, zit geen kenteken op en/of bij. Straat legaal is hij momenteel niet en of hij dat kan worden weet ik niet.
@Tommy: Ja hij is vrij luidruchtig, en de overbrenging is lichter dan wat hij standaard heeft op een motorfiets. Dus koppeling kan dit met gemak aan |
|
||||
|
||||
ah oke, moet ik me dan voorstellen dat hij minder pk's aan de wielen heeft, en lagere topsnelheid?
wat weegt te wagen nu? iets te zeggen over de snelheid? vergelijk voorbeeld misschien?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
guys, post hier je commentaar zodat deze advertentie een beetje schoon blijft |
|
|||
|
|||
Quote:
Gewoon iets meer verdiepen in de techniek, specs zijn verder bij de verkoper op te vragen. Verder niets toe te voegen aan Marcski antwoord |
|
|||
|
|||
Had vorige week van de eigenaar van de polo (Geert) weer de nieuwste update gekregen via msn...
Heb nog wel meer foto's ervan, maar zal even de admin van teamsideways.nl bij de oren pakken dat hij deze foto's op zijn site zet Verkoop is bij mijn weten bij deze beëindigd |