|
||||
|
||||
Quote:
nee hoor, zag je wel een paar keer voorbijracen, maar je was nogal druk, heb je maatje met de golf 3 en verdichte parabolen wel gesproken, als het goed is zou die jou nog de groeten doen. maar topmeeting groeten hj |
|
||||
|
||||
Nou ik heb de piepe (pijp) vol!!
Mensen heel erg bedankt voor jullie komst!!! Was echt super geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar!!! Ik heb het idee dat de hele meeting als een flits voorbij is gegaan! Zelf veels te druk met dingen regelen etc.! Maarja moet je maar geen meeting organiseren! Mensen tot volgend jaar!!! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Stonden wel mooie auto's bij zie ik wel ! Maar zag deze Passat er tussen staan
Superding echt, echte le mans of imitatie? Neem aan de echte...als ik het geheel zo bekijk. Heb het over deze: |
|
||||
|
||||
Quote:
Waren het maar neppers,dan kon ik nog wel leven met al die schade die er aan zat,maar dat zal wel deze winter verholpen gaan worden Verders een dikke bak voor Walter. |
|
|||
|
|||
Foto's ook maar ff snel online geknalt!
http://fatalm.serial.nl/images/Lennart/VWOutlaws2007/ Een greepje!
|
||||
|
||||
Ziet eruit als een gezellige meet!
en lennart...die foto`s.......echt geweldig!
|
||||
|
||||
Was een relaxt daggie!
Ik hoorde dan wel bij het "Aircooled" cluppie, maar heb zeker een hoop mooi watergekoeld VW spul gezien zeg! Ik val op dat gebied toch weer meer voor het oudere spul (lees= golf 1 e.d) maar heb kwalitatief erg dikke rides bekeken! Ik heb weer zo'n 60tal foto's geupload. Dus check snel www.AirMighty.com ...maar hier alvast een kleine preview. Where water meets air: Een paar erg dikker Type-1's: www.Aircooled.nl at the show: Mijn bolide! Martijn (a.k.a Mr. www.Aircooled.nl ) zijn ovaal, tevens de 1e prijs winnaar "Luchtgekoelde VW"!:
|
||||
|
||||
Ook deze air"cooled"liefhebber heeft inderdaad veel moois aan zijn busje voorbij zien komen, niet iets waar ik zelf in zou (willen)rijden.
Maar respect voor de bouwers van al dit moois! Tja en natuurlijk de komplimenten aan de organisatie, het zat goed in elkaar Last edited by klaas : 17-09-2007 at 15:32. |
|
|||
|
|||
Zitten mooie wagens tussen !
En mooie fotos !!
|
||||
|
||||
Meetings ziet er zo kwa foto's goed uit
De planning was dat ik er ook heen zou gaan, helaas kreeg ik van de week te horen dat ik moest werken.....
|
||||
|
||||
Een fantastische mooie meeting. Hoop volgend jaar weer te kunnen komen als ik maar niet wordt vergiftigd door die tic tac snoepjes met de
datum 03-2007
|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad goed uit !! Complimenten aan de Outlaws.
Volgend jaar moeten we ook maar met onze GTI's die kant op denk ik !!!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
mensen ook bedankt was super gezellig!!
tot volgen jaar!! |
|
||||
|
||||
Mooie dag zo te zien.
En mooie foto's Lennart
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
was zeer goed de moeite zo te zien aan de foto's.
Had helaas andere verplichtingen volgend jaar ben ik er zeker bij
|
||||
|
||||
@ Hajee: Bedankt voor de foto's man!! Zonde dat ik je niet gezien heb
|
|
||||
|
||||
Hier de mijne, een apart deeltje met Aircooled .. omdat ik dat nog steeds TE vet vind
kan niet wachten tot ik de centen heb om een pre67 kevert oid te kopen over de meeting, zeer geslaagd .. goed georganiseerd, mooi weer .. leuke sfeer .. Hier de rest van de foto's: dat was 'm weer voor deze keer Last edited by Misha : 17-09-2007 at 20:10. |
|
|||
|
|||
Meeting VWOUTLAWS
Goed georganiseerde meeting , met daarbij lekker weer.
Groeten aan der Einzer Dit is zeker voor herhaling vatbaar!!! hieronder een paar foto's Hier staan nog meer foto's >> voor de liefhebbers Last edited by Type One : 17-09-2007 at 21:27. |