|
||||
|
||||
dat kenteken van die 300C...
|
||||
|
||||
stijn je hebt een beroemdheid gezien:
Owner... Man speaks the truth
|
|||
|
|||
absolutly stond te koop voor 25 000 candian dollar absolutly new staat at the mal een gebruikte golf 1 Last edited by voklswien : 07-09-2007 at 08:06. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nope, zat een Vespa motor in (vroeger betekende Impala nog iets, nu niet meer blijkbaar).
|
|||
|
|||
Deze heb ik 3 weken geleden gemaakt in New York City. Ik heb een hele hoop VW's gezien maar geen foto's daarvan kunnen maken.
|
|
||||
|
||||
In NYC met Florida plates. Leuke roadtrip!
|
|||
|
|||
Rijdende cocktailbar in Bangkok.Sorry voor de slechte kwaliteit.Tijd voor een nieuw fototoestel.Verder weinig VW's gezien daar.Af en toe een kever en een paar transporters.En welgeteld 1 passat. |
|
||||
|
||||
Rhodos Griekenland - Aircooled VW gespot!
Zoals iedereen (waarschijnlijk!?!) ben ik dit jaar ook weer even lekker een weekie met m'n vriendin op vakantie gegaan.
Dit jaar was de last-minute geboekt naar Rhodos, Griekenland. Niks bijzonders en na 2x eerder Griekenland en 1x Turkijke moet ik zeggen dat ik al die oude stenen wat men ruines noemt wel een beetje gezien... maar zoals iedere vakantie (of eigelijk altijd) konden we het niet laten LVW's te spotten... en we hebben wat gevonden!! Allereerst rijden er bizar veel T2 busjes in Griekenland, op welk eiland je ook komt de VW's uit de 70er jaren zijn bijna overal wel te vinden, deze heb ik dan ook weer genoeg op de foto's staan. Daarnaast kwamen we stom toevallig langs een "tubbeware party" met heel veel happy-hardcore knallend uit de boxen van deze verbouwden auto's waaronder zich ook een zwaar "getunde / uitgebouwde" 1303 bevond... erg lagguh om te zien. Maar ineens spotte mijn vriendin een spijlbus pick-up en niet zomaar een... het was een ('53-'55) Barndoor!!! Erg tof om te zien en bizar om te vinden! Natuurlijk konden we het niet laten, zijn we naar de eigenaar gestapt en mochten we met toestemming en gereedschap wat onderdelen eraf halen. Moet zeggen dat het zwaar tegen viel aangezien alles vastgerot zat. Maar het heeft wat mooie sovenirs en foto's opgeleverd! Check dus mijn website http://www.AirMighty.com voor onze vakantie kiekjes! Hier wat plaatjes, allereerts de barndoor!: De 1303 op en top... en hier heeft echt veeelllll tijd in gezeten, check de foto's van het interieur maar eens op m'n website!?! Volkswagen wie anders? waar wacht je nog op... be sure to check out the rest!! 8)
|
||||
|
||||
Super foto's!! Heb ze allemaal al bekeken! En... heb je de deur al binnen?
Jammer dat je de kever er niet bij had, kon je mooie foto's maken daar op dat autokerkhof!!! |
|
||||
|
||||
Leuke foto's! Die 1303 is echt veel werk in gestoken! En die pick-up was wel een handige vondst natuurlijk
|
||||
|
||||
Inderdaad gaaf!!!
Deurtje voor bij Martijn in de shop??
|
||||
|
||||
heb je verder nog wat er af kunnen halen?
lachen hoor die deur in ieder geval! |
|
||||
|
||||
Je hebt een lange broek aan!!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dit is toevallig. Deze heb ik voor 3 jaar geleden ook gespot. Deze kon je vanaf de weg zien. Moest je eerst een stuk naar beneden heen lopen. Zal even kijken of ik nog een fototje heb.
|
||||
|
||||
altijd leuk die oude lvw's op vakantie
zo spotte mijn ouders vorige week deze 2 op kos:
|
|||
|
|||
Zelfs de foto is vanuit dezelfde hoek genomen.
|
||||
|
||||
wat zijn nou eigenlijk de echte kenmerken van een barndoor?
ik dacht altijd de 2 openslaande deuren aan de zijkant: maar bij een pickup gaat dat wat lastig of zijn er ook nog andere specifieke kenmerken? |
|
||||
|
||||
Quote:
die vergissing heb ik ook een keer gemaakt.... word ik al 6 jaar mee gepest... het gaat om de motorklep
|
||||
|
||||
en een ander duidelijk verschil is dat er geen "afdakje/petje"boven de voorramen zitten
Niels'Barndoor mét petje Last edited by hajee : 02-11-2007 at 13:15. |
|
||||
|
||||
Quote:
haha ik denk niet dat je de enige bent Quote:
Hey dat is me nog nooit opgevallen! weer wat geleerd |