|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
Ander sub-frame...
|
||||
|
||||
Quote:
En daarvan zijn de bevestigingen ook altijd gelijk? Nieuwe en oude serie, groot of klein blok...
|
||||
|
||||
Quote:
Hell, daar vraag je me wat! Weet ik echt niet, sorry!
|
||||
|
||||
yup, die zijn gelijk..
|
|
||||
|
||||
yup, marc's oude gt motor schoof zo onder de 1.3 jetta...
|
||||
|
||||
Carosserie'n van Mk2 's zijn gelijk van de 1,3 en hoger ,zo ook de subframes .
Alleen de motorsteunen zitten anders op de motoren ,op de carosserie zitten de bevestigingen gelijk. Bij een Mk1 is het wel anders .
|
||||
|
||||
Quote:
Van de Golf 1 wist ik het, omdat die niet zoals de Golf 2 een los subframe heeft en de steunen aan het chassis vast zitten (of ik moet er alweer finaal naast zitten...). Maar was me over de Golf 2 ook vrij zeker. Dat verandert toch wel weer het een en ander. Was eerst op zoek naar een goedkope G40. Blijken die verdomme niet te bestaan. Zonde dat dat gajes m'n 1800i aan gort heeft geslagen. Edit... heb al wat leuks gevonden, van de week effe een kijkje gaan nemen... kan ik de carterpan van een 1.3 trouwens zo onder een KR plakken? Of iets anders van een carter dat wat platter is dan het standaard pannetje?
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 10-09-2007 at 00:55. |
|
|||
|
|||
zou ik niet doen van een 1.3 op kr als dat al past.... dan krijg je problemen met je olietoevoer....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wil het carter niet al te laag hebben dus dacht dat dat misschien een oplossing was. Is er wat anders aan te doen?
|
||||
|
||||
Zou niet zo veel moeite doen hoor.
Heb zelf ook een 16V maar je hoeft je echt niet zorgen te maken dat je je carter snel lek rijd. Je raakt veel eerder andere dingen. Let wel, ik zeg niet dat je je carter absoluut niet kapot kan rijden, maar met een beetje oplettende rijstijl bespaar je hem aanzienlijk.
|
||||
|
||||
Quote:
Jij hebt me nooit zien rijden voor ik de Golf had verlaagd hè? Naja, eerst maar eens zien dat er wat gaat gebeuren. (btw, je boutjes glimmen weer. De eerste tien tenminste. )
|
||||
|
||||
Maar zo te lezen heb je geen goedkope auto meer nodig? Want er word niet echt veel meer aangeboden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga deze week weer bij eentje kijken. Maar ik ga ook morgen naar een blok kijken... En ik heb wel wat aanbiedingen gehad over PB.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Moet het een VAG zijn?
Ik heb een BMW E30 318I voor je. Mag je hebben voor € 500. Hij verbruikt wel wat olie. Maar je hoeft niet het halve land door om hem te bekijken.
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat die in belasting en verzekering voor mij wat te duur gaat worden. En ik heb voor een Golf 2 zo goed als alles wel liggen om hem op te lappen. Voor een BMW moet ik alles weer kopen...
|
|||
|
|||
Golf GTI 16V te Koop
Hallo,
Je zoekt een goedkope auto? Ik heb een Golf GTI 16V te koop. Het is een nette auto, met veel erop en eraan. Voor informatie bel: 06-20498371 |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien wat meer info? Foto's? Beschrijving van de staat van de auto? Heb wel interesse, maar GTI-tjes staan d'r meestal niet om bekend dat ze goed EN goedkoop zijn...
|
|||
|
|||
Ik heb nog een '89 Manhattan staan met een 1800 RP motor. Het is geen nette auto, daar er hier en daar best wel wat schade aan zit, maar hij is niet doorgerot ofzo. Voor 300 mag je hem op komen halen. Zie voor verdere info mijn advertentie onder auto's te koop.
|
||||
|
||||
Bedankt Alain, maar ik ben denk ik al voorzien.
Hoe dan ook, het topic mag dicht. Als het een Golf 2 wordt blijft de witte en komt er een ander blok in, maar ik wil eigenlijk wel eens wat anders dan Golf en Jetta 2. Heb al wat leuks gevonden, nu alleen nog even van de Golf af komen of geld verzamelen voor die auto. Slotje dus aub.