|
|||
|
|||
Ben ook nog even wezen kijken, was een thuis wedstrijdje voor me, stond zeker mooi spul tussen!!.
Alleen af en toe wat sputters maar dat mocht de pret niet drukken.
|
||||
|
||||
ben ook weer thuis
leuke meeting,mooie autos gezien en inderdaad mochten die paar regenspetters de pret niet drukken. en jawel......... de 1e prijs in de categorie jetta volgend jaar wieder!!! johan joure |
|
|||
|
|||
Quote:
stond er ook mooi bij johan van harte |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie jetta Johan !! Gefeliciteerd!
|
|||
|
|||
Stond mooi spul tussen !!
|
|||
|
|||
zo ben ook even heen geweest met jetteracing
zou eerst in men eigen golf 1tje maar hij loopt niet mooi en heb steeds backfire in de cab hahahaha is wel wat 2 golfjes en er niet 1 op de meeting nou ja wie weet volgend jaar de rooie. |
|
|||
|
|||
zijn ook weer terug leuke meeting en mooie auto's!
P.S weet iemand of die gene van de rode gti hier ook op het forum zit? Bedoel die gene op de foto met geen kenteken plaat erop. Een hele mooie auto. |
|
|||
|
|||
Deze bedoel je ?
zoja zn naam is progolf hier op het forum.
|
||||
|
||||
@Einzer: He Lexie, je kwam me al enigzins bekend voor, maar ja als je zonder GTI bent dan is het wat lastig om de link te leggen zeg maar.
Volgende keer kom ik er bij staan !!!!! Groeten, LRR
|
|||
|
|||
Quote:
Ja die bedoel! Dankje wel |
|
|||
|
|||
Mooie foto's! Was leuke meeting met mooie auto's! Prijswinnaars gefeliciteerd!!!
|
||||
|
||||
Erg gave meeting!
Volgend jaar zeker weer Foto's komen er aan. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hee lex wat zie je er weer goed uit!!! |
|
||||
|
||||
Zow, dan ook weer terug.....was weer een topdag, alles weer fijn geregeld. Weer genoeg mensen gesproken. Konden het helaas niet wachten om de prijsuitreiking mee te maken.
balen maja! WATERCOOLED, bedankt! wederom een topmeet! |
|
||||
|
||||
Quote:
He robert-jan ouwe paal danser. Quote:
Is goed man, ik had deze week wat nodige werkzaamheden aan de golf 1 waardoor ik hem niet betijds apk klaar kreeg, vandaar ff met de daily. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat had ik begrepen ja !! De planning was eigenlijk ook om naar jullie meet te komen maar ik heb met m'n stomme kop iets anders afgesproken... We houden contact, en het lukt vast wel een keer om elkaar te spreken Groeten, LRR
|
||||
|
||||
ziet er erg goed uit!
kon helaas niet komen ivm verbouwing en verhuizing daar was het net ff te ver voor weg! |
|
||||
|
||||
Hoop er volgend jaar eindelijk eens bij te kunnen zijn, zo te zien een hoop mooie auto's!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb gister gehoord dat Clinton zijn motor kapot is,maar meer weet ik er ook niet van. Gr.Jan. |
|
|||
|
|||
Doordat een debiel tegen mijn Golfie is aangereden toen hij op mijn werk gestald was kon ik niet komen . Erg balen, maar aan de foto's te zien heb ik een mooie meeting gemist. Ik ben er volgend jaar zeker bij, nu eerst naar de meeting in Oss dat is de eerst haalbare ivm de schade.
Voor de winnaars gefeliciteerd. |