|
||||
|
||||
Even voorstellen aan iedereen.
Hallo ik ben wilco, ik ben 19 jaar en kom uit groningen.
Ik ben nu even kijken 4 maand in bezit van een polo coupé fox 1.3 multipoint injectie .. Ik heb hem eerst noodzakelijk helemaal over moeten spuiten om teveel roest vorming te moeten voorkomen. Later wil ik hem eventueel opnieuw spuiten als ik voor mezelf alle gewilde veranderingen heb gemaakt. hieronder paar foto'tjes. Dit is een foto van hoe de auto was toen ik hem kocht Dit is het gevolg van schroeven door de booskijken (was al zo) Spuit projectje begonnen Even foto'tje van na het spuiten ... En nog even tot slot leuk foto'tje Groetjes Wilco |
|
||||
|
||||
Kijkt netjes joh.
Ben zelf niet zo`n fan van zo`n booskijker maargoed toch vind ik m wel mooi er uit zien zo. Nog een paar bredere wieltjes er onder en hij kijkt helemaal af. gr |
|
||||
|
||||
nog een noorderling!
Je moet even een setje nieuwe platen halen, deze passen niet bij de strakke paint!
|
||||
|
||||
mooie polo
grts Kever_68 |
|
||||
|
||||
Quote:
ik vind die booskijker het helemaal bij dit model.. mistaat echt niet op zow een model auto maar over die bredere wieltjes... breder wil er standaard niet op ... achter zit ik op halve mm afstand van de veren... dus moet gaan denken over spoorverbreders denk ik Thanks voor je reactie |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks voor de positive reatie en tot zover heb ik beetje rond gekeken op het forum.. ziet er allemaal goed en mooi uit .. zal morgen avond even verder rond kijken |
|
||||
|
||||
Quote:
Yes... groningen best city of nl he :P naja tenmiste die titel hebben we gekregen geloof ik maar idd ben het met je eens moeten nog nieuwe platen op .. zal ze binnenkort is gaan bestellen |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks voor je leuke reactie |
|
||||
|
||||
hee welkom hier! zo dat is even een verschil ziet er goed uit.
|
|||
|
|||
Welkom hier op het forum.
Leuke polo !!
|
|||
|
|||
Quote:
Zelf gespoten?
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit, veel plezier met de polo.
En natuurlijk op dit forum..
|
||||
|
||||
Quote:
Jup das huiswerk maar hij gaat nog een keertje... helaas was er te wijnig licht en teveel stof aanwezig in de schuur... Stof poets ik er wel weer uit deze week... maar door het tekort aan licht heb ik helaas ook een paar kleine lopers opgelopen... Maargoed kan ik eerst mee leven ... het roesten is eerst gestopt.. later als ik zin en tijd heb ga ik er weer mee verder. Maar ik ga eerst de binnenkant nu eerst goed aanpakken.. |
|
||||
|
||||
zat die booskijker eerst apart vast en later aan de motorkap vastgelast of hoe heb je dit gedaan?
|
||||
|
||||
Quote:
Hij zat eerst met teveel schroeven vast,, welke ook nog is veel te lang waren. (die veroorzaakte dus ook de roest op de kap welke tezien is op 2e foto) Ik heb hem nu netjes vast gekit maar niks gelast... mocht ik er zat van zijn kan hij er ook weer af.. als je hem last word dat iets lastiger .. Groetjes |
|
||||
|
||||
net ding
|
|
||||
|
||||
leuke polo, en idd bij zo een polo vind ik de booskijker ook wel leuk staan,suc6ermee
|
||||
|
||||
Ik persoonlijk ook .. maar mijn polo gaat deze week nog even op de brug... en helemaal ginspecteerd worden ... kijken of alles nog tip top is... zo niet wat het gaat kosten ... blijft dit koste postje laag genoeg word het een project..! En dan heb ik een heel mooi idee er voor wat me paar honderd euro gaat kosten maar dan herkent niemand hem meer :P
dus even duimen hoe hij eruit komt (A) |
|
||||
|
||||
Een heel verschil hoe die er eerst uit zag nu ziet er goed uit succes ermee!!