Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings verslagen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 01-09-2007, 20:16
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper

Send a message via MSN to Richard

Santa pod racer club is ook aanwezig in chimay

BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
Old 01-09-2007, 20:18
Jan de Tuinman Jan de Tuinman is offline
VW Enthousiast

Daar is van het weekend een VW meeting met sprint dus niet Edition 38.
Reply With Quote
Old 01-09-2007, 20:35
berendd's Avatar
berendd berendd is offline
Married to PC

door internet ben ik afgelopen zomer op een meeting in engeland terecht gekomen.. retro-rides

was echt meesterlijk, super sfeer, gezellige camping sprint track en genoeg te doen en naar te kijken.

wat voor auto je bij je had maakte geen donder uit, en iedereen stond onder achter en in de meest gare hokken te kijken wat er aan gedaan was om m zo snel of zo laag of gewoon zo gaaf te krijgen.

het puntje respect voor elkaars auto was een belangrijk onderdeel van de hele goede sfeer en maakte het echt tot een topmeeting.

internet heeft het dus zeker niet verkloot alleen maar mooier gemaakt, je komt nu op meetings waarvan je eerst niet wist dat ze er waren.

Een andere meeting waar ik ook elk jaar met veel plezier heen ga is retro mania, ook daar is goed te merken dat iedereen mekaar respecteerd en er gewoon heen gaat om een mooie dag te hebben. enige wat ik daar mis is een beetje actie, echter de grote hoeveelheid volksforummers daar zorgt er altijd wel voor dat je de hele dag wat te ouwehoeren hebt.

Nederlandse meetings heb ik wel gezien, zal zeker af en toe wat leuks zijn maar de keren dat je de moeite neemt om ergens heen te gaan valt het steeds tegen. Niet meer gaan is dan de beste optie.

Het grootste probleem bij meetings in Nederland (en dan vooral grote) is dat het geld moet opleveren ipv kostendekkend zijn. Dit is vaak te merken in de sfeer en de manier van werken.
Old 01-09-2007, 20:51
Jan de Tuinman Jan de Tuinman is offline
VW Enthousiast

Engeland is ook een heel plezierig land om op auto meetings te komen de mensen leven er meestal totaal voor,ging vroeger ook zeker 3 of 4 keer per jaar daar naar een meeting.
Reply With Quote
Old 01-09-2007, 23:56
the_buzz the_buzz is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by patrick 86c
Die grijze die eerst groen was,was van marco(achternaam weet ik ff niet)
maar op die eerste foto waar die groen was staat ook een golfje 3 met ronals
die was van alexander smidth vriend van michael reidhofer.
die drie vormden toen samen een groepje, ken er nog iemand die had toen een incagelbe einser met KLE-kenteken,was toen van andreas schneider.

marco hager, en die alexander schmid is de plaatwerker van die golf 1 , reed later ook als eerste op baarlo met een golf IV met benz wielen.
Waren inderdaad een vrienden clubje.

Alex heeft toevallig ook al het plaatwerk van mijn golf gedaan , een echte vakman
Reply With Quote
Old 02-09-2007, 01:18
René's Avatar
René René is offline
10k maniac

Quote:
Originally Posted by the_buzz
marco hager, en die alexander schmid is de plaatwerker van die golf 1 , reed later ook als eerste op baarlo met een golf IV met benz wielen.
Waren inderdaad een vrienden clubje.

Alex heeft toevallig ook al het plaatwerk van mijn golf gedaan , een echte vakman

Zwarte golf 4?
Reply With Quote
Old 02-09-2007, 02:02
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!

Quote:
Originally Posted by Jan de Tuinman
Misschien ook hier wat meer waarheden vertellen en niet enkel afgaan op wat je heb gehoord. Want van de verkoop van mijn auto heb ik echt geen nieuwe Fabia kunnen kopen.

Dat is dan echt verkeerd bij me blijven hangen en niet van horen zeggen..
heb het namelijk van jezelf gehoord (dacht ik dus) tijdens die mini-meet bij Arno in de schuur toen die GCH-meet een beetje misliep
Old 02-09-2007, 10:15
ronnie_v's Avatar
ronnie_v ronnie_v is offline
Postwhore

Uit den ouden schoenendoos:

Reply With Quote
Old 02-09-2007, 10:58
GerardMkIIVR6's Avatar
GerardMkIIVR6 GerardMkIIVR6 is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by Jan de Tuinman
Ja die goeie ouwe tijd er is toch wel veel veranderd de afgelopen jaren. Vroeger was elke meeting een happing waar je naar toeging. Dat is tegenwoordig niet meer zo......................................... en waar zal dat nou aan liggen. Volgens mij zijn daar verschillende oorzaken voor aan te voeren. Ten eerste zijn wij veranderd, de euro(duurder), de GTI club stond niet open voor alle VAG auto's daardoor was er een te klein draagvlak voor een grote meeting, opkomst van de japanse auto's , internet enz.
Maar was alles vroeger dan wel beter? Jazeker, natuurlijk ging er ook weleens wat mis
maar dat staat niet in verhouding met tegenwoordig. Vroeger had men meer respect voor mekaars auto en dat is tegenwoordig ver te zoeken je ging er heen voor de auto's tegenwoordig eerder om te feesten. Ik denk dat ik het wereldje langzaam aan het ontgroeien ben. Overal waar ik kom hoor je tegenwoordig alleen maar op en aanmerkingen over auto's of personen en dat is jammer. Als we die goede oude tijd weer terug willen zullen we eerst is bij ons zelf te raden moeten gaan denk ik. We zouden is wat meer respect moeten tonen voor mekaar en mekaars auto.
Misschien ook hier wat meer waarheden vertellen en niet enkel afgaan op wat je heb gehoord. Want van de verkoop van mijn auto heb ik echt geen nieuwe Fabia kunnen kopen.

ben het totaal met je eens.
En sommigen zeggen ligt aan de tijden klopt ook niet helemaal ligt echt wel aan de mensen want het GOEDE gevoel zit nog wel in de AIRCooled wereld.
Dat zijn echt relaxte mensen die wel dat oude idee en gevoel nog hebben.
Old 02-09-2007, 11:01
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline

er is nergens op de wereld zoveel drama als binnen de aircooled wereld... tligt er alleen wat minder dik bovenop
Old 02-09-2007, 11:33
Alberto Alberto is offline
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.

Send a message via MSN to Alberto

commerciële waarde ligt wat hoog IMHO
Reply With Quote
Old 02-09-2007, 12:58
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper

Send a message via MSN to Richard

Heeft jan trouwens ook nog foto's van die buggy?

BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
Old 02-09-2007, 14:57
M.I.V.W's Avatar
M.I.V.W M.I.V.W is offline
Forum junkie

"Het grootste probleem bij meetings in Nederland (en dan vooral grote) is dat het geld moet opleveren ipv kostendekkend zijn. Dit is vaak te merken in de sfeer en de manier van werken."

Wij van M.I.V.W proberen elk jaar weer een nette meeting neer te zetten en dat is erg moeilijk kan ik je zeggen.
We doen dit nog elk jaar voor de lol en geloof mij.......het levert zo goed als niks op.Een goede en leuke meeting in elkaar zetten is nog niet zo makkelijk.
En Ja ,het draait altijd om geld.
Er is nog niemand geweest die een terrein gaat afhuren voor 3000 euro en gratis toegang geeft.
Daarom hebben wij ook 1 keer een ander terein gehad om de prijs te drukken.
Volgend jaar zal het in ieder geval niet meer op de groenoordhallen zijn wegens te veel overlast,dus wij zijn weer volop aan het zoeken naar een leuke locatie.
Maar ik kan best begrijpen dat grote meetings ten einde komen ,het is ontzettend veel werk en het kost erg veel tijd en je krijgt er een leuke dag voor terug ,dat is voor 1 keertje leuk maar als je dat 15 jaar doet geloof ik best dat je het een keertje zat bent.
Wij zijn het voorlopig nog niet zat dus wij gaan nog wel effe door,maar volgend jaar op een nieuwe lokatie.
Reply With Quote
Old 02-09-2007, 15:00
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew

Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
Wij zijn het voorlopig nog niet zat dus wij gaan nog wel effe door,maar volgend jaar op een nieuwe lokatie.

Reply With Quote
Old 02-09-2007, 15:05
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline

Quote:
Volgend jaar zal het in ieder geval niet meer op de groenoordhallen zijn wegens te veel overlast

voor wie? had toch wel het idee daar redelijk in een uithoek te zitten..
Old 02-09-2007, 15:36
serge pot's Avatar
serge pot serge pot is offline
Forum junkie

midland cirquit lelystad is plek zat als je het ovaaltje nou eens gebruikt als terrein ipv van autosloper tijdens de sprint
Old 02-09-2007, 15:38
Alberto Alberto is offline
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.

Send a message via MSN to Alberto

Quote:
"Het grootste probleem bij meetings in Nederland (en dan vooral grote) is dat het geld moet opleveren ipv kostendekkend zijn. Dit is vaak te merken in de sfeer en de manier van werken."

Wij van M.I.V.W proberen elk jaar weer een nette meeting neer te zetten en dat is erg moeilijk kan ik je zeggen.
We doen dit nog elk jaar voor de lol en geloof mij.......het levert zo goed als niks op.Een goede en leuke meeting in elkaar zetten is nog niet zo makkelijk.
En Ja ,het draait altijd om geld.
Er is nog niemand geweest die een terrein gaat afhuren voor 3000 euro en gratis toegang geeft.
Maar ik kan best begrijpen dat grote meetings ten einde komen ,het is ontzettend veel werk en het kost erg veel tijd en je krijgt er een leuke dag voor terug ,dat is voor 1 keertje leuk maar als je dat 15 jaar doet geloof ik best dat je het een keertje zat bent.

dat bedoel ik nu ook

Last edited by voklswien : 02-09-2007 at 15:41.
Reply With Quote
Old 02-09-2007, 16:10
GerardMkIIVR6's Avatar
GerardMkIIVR6 GerardMkIIVR6 is offline
Married to PC

Quote:

Klopt en eerlijk is eerlijk ik had jullie ook altijd verwacht de prijs op te schroeven maar jullie zijn altijd zeer normaal en redelijk met de entree prijs geweest.
Respect.
Old 02-09-2007, 16:45
the_buzz the_buzz is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by René
Zwarte golf 4?

ja was inderdaad een zwarte golf IV
Reply With Quote
Old 02-09-2007, 16:46
René's Avatar
René René is offline
10k maniac

Dan heb ik die wel eens in een boekje zien staan....hele dikke en toch simpele bak
Reply With Quote
Reply

Posting Rules