![]() |
|
||||
|
||||
![]() Santa pod racer club is ook aanwezig in chimay
|
|||
|
|||
![]() Daar is van het weekend een VW meeting met sprint dus niet Edition 38.
|
|
||||
|
||||
![]() door internet ben ik afgelopen zomer op een meeting in engeland terecht gekomen.. retro-rides
was echt meesterlijk, super sfeer, gezellige camping sprint track en genoeg te doen en naar te kijken. wat voor auto je bij je had maakte geen donder uit, en iedereen stond onder achter en in de meest gare hokken te kijken wat er aan gedaan was om m zo snel of zo laag of gewoon zo gaaf te krijgen. het puntje respect voor elkaars auto was een belangrijk onderdeel van de hele goede sfeer en maakte het echt tot een topmeeting. internet heeft het dus zeker niet verkloot alleen maar mooier gemaakt, je komt nu op meetings waarvan je eerst niet wist dat ze er waren. Een andere meeting waar ik ook elk jaar met veel plezier heen ga is retro mania, ook daar is goed te merken dat iedereen mekaar respecteerd en er gewoon heen gaat om een mooie dag te hebben. enige wat ik daar mis is een beetje actie, echter de grote hoeveelheid volksforummers daar zorgt er altijd wel voor dat je de hele dag wat te ouwehoeren hebt. Nederlandse meetings heb ik wel gezien, zal zeker af en toe wat leuks zijn maar de keren dat je de moeite neemt om ergens heen te gaan valt het steeds tegen. Niet meer gaan is dan de beste optie. Het grootste probleem bij meetings in Nederland (en dan vooral grote) is dat het geld moet opleveren ipv kostendekkend zijn. Dit is vaak te merken in de sfeer en de manier van werken.
|
|||
|
|||
![]() Engeland is ook een heel plezierig land om op auto meetings te komen de mensen leven er meestal totaal voor,ging vroeger ook zeker 3 of 4 keer per jaar daar naar een meeting.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
marco hager, en die alexander schmid is de plaatwerker van die golf 1 , reed later ook als eerste op baarlo met een golf IV met benz wielen. Waren inderdaad een vrienden clubje. Alex heeft toevallig ook al het plaatwerk van mijn golf gedaan , een echte vakman |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zwarte golf 4?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is dan echt verkeerd bij me blijven hangen en niet van horen zeggen.. heb het namelijk van jezelf gehoord (dacht ik dus) tijdens die mini-meet bij Arno in de schuur toen die GCH-meet een beetje misliep ![]()
|
||||
|
||||
![]() Uit den ouden schoenendoos:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() En sommigen zeggen ligt aan de tijden klopt ook niet helemaal ligt echt wel aan de mensen want het GOEDE gevoel zit nog wel in de AIRCooled wereld. Dat zijn echt relaxte mensen die wel dat oude idee en gevoel nog hebben.
|
||||
|
||||
![]() er is nergens op de wereld zoveel drama als binnen de aircooled wereld... tligt er alleen wat minder dik bovenop
|
|||
|
|||
![]() commerciële waarde ligt wat hoog IMHO
|
|
||||
|
||||
![]() Heeft jan trouwens ook nog foto's van die buggy?
|
||||
|
||||
![]() "Het grootste probleem bij meetings in Nederland (en dan vooral grote) is dat het geld moet opleveren ipv kostendekkend zijn. Dit is vaak te merken in de sfeer en de manier van werken."
Wij van M.I.V.W proberen elk jaar weer een nette meeting neer te zetten en dat is erg moeilijk kan ik je zeggen. We doen dit nog elk jaar voor de lol en geloof mij.......het levert zo goed als niks op.Een goede en leuke meeting in elkaar zetten is nog niet zo makkelijk. En Ja ,het draait altijd om geld. Er is nog niemand geweest die een terrein gaat afhuren voor 3000 euro en gratis toegang geeft. Daarom hebben wij ook 1 keer een ander terein gehad om de prijs te drukken. Volgend jaar zal het in ieder geval niet meer op de groenoordhallen zijn wegens te veel overlast,dus wij zijn weer volop aan het zoeken naar een leuke locatie. Maar ik kan best begrijpen dat grote meetings ten einde komen ,het is ontzettend veel werk en het kost erg veel tijd en je krijgt er een leuke dag voor terug ,dat is voor 1 keertje leuk maar als je dat 15 jaar doet geloof ik best dat je het een keertje zat bent. Wij zijn het voorlopig nog niet zat dus wij gaan nog wel effe door,maar volgend jaar op een nieuwe lokatie. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
voor wie? had toch wel het idee daar redelijk in een uithoek te zitten..
|
||||
|
||||
![]() midland cirquit lelystad is plek zat als je het ovaaltje nou eens gebruikt als terrein ipv van autosloper tijdens de sprint
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat bedoel ik nu ook ![]() Last edited by voklswien : 02-09-2007 at 15:41. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt en eerlijk is eerlijk ik had jullie ook altijd verwacht de prijs op te schroeven maar jullie zijn altijd zeer normaal en redelijk met de entree prijs geweest. Respect. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja was inderdaad een zwarte golf IV |
|
||||
|
||||
![]() Dan heb ik die wel eens in een boekje zien staan....hele dikke en toch simpele bak
![]()