|
||||
|
||||
Quote:
LA3Y is gewoon de mooiste kleur die er is :biggrin: |
|
|||
|
|||
whiiiiiiiiiii
Heb net 2de plaats behaald op Meeting van Charly's na die groene caddy, die had eerste plaats had nog snel een dakrek erop gezet gisteren |
|
|||
|
|||
Quote:
sorry maar het is geen LA3Y het is LA3A |
|
||||
|
||||
zijn er al foto's van de charly-meeting?
|
|
||||
|
||||
okeey LA3A tis weer een tijd geleden dat ik die code had opgegeven voor de quartetset ach ja die ene letter ...
|
|
|||
|
|||
Quote:
is niks der zijn meer dan een kleur mars rood eh met bruine schijn met oranje schijn een meer rode schijn .... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dakrek is grappig, maar vind het bij jou auto niet echt staan....
|
|
||||
|
||||
Wat voor velgen zijn dit nou eigenlijk?
|
|||
|
|||
Heb hem op Charly's gezien met dakrek en vond het echt super staan!!
|
||||
|
||||
haha ik vind het dakrek wel vet staan......nu nog caravan erachter
|
|
||||
|
||||
Hier nog een paar foto's van onze belgische vriend... :biggrin:
|
|
||||
|
||||
dat dakrekje mag je er van mij wel afhalen .staat niet vergeleken bij de rest van de auto.
|
|
||||
|
||||
nog ne cleaner
|
|||
|
|||
Quote:
PLS dacht ik zo.. |
|
||||
|
||||
zieke golf 1...alles ziet er echt mooi uit...maar het interieur?
|
|
|||
|
|||
rare golf :p :p
hehe vet!!! zeker nu met die mat zwarte motorkap |
|
||||
|
||||
Quote:
heb gezien in castrop rauxel dikke sparco zetels erin. |
|
|||
|
|||
hey mannekes,
Merci allemaal eh voor al de reakties, ff wat vraagjes beantwoorden eh ja het zijn PLS velgen, deze winter helemaal uitelkaar gehad terug op gepolijst en een maatje smaller gemaakt. het interieur: Zoals er sommige al gezien hebben, Sparco Pro 2000 zetels, 4 inch 4 punts gordels eveneens Sparco golf2 G60 dash + onderdash met pook polijst 30cm stuurtje van SWM polijste raam slingers polijste handrem overzet stuk (in progress ) 2 zitter van gemaakt in de vloer de 9' buiten ring met een gepolijst hart als decoratie achterste panelen van een '76 (vlakke, zonder armleun) stabilisatorstang tss de veer poten en batterij in een race batterij houder dat is het zo een beetje |
|
|||
|
|||
kzal er nog een paar pics van Forum bij zetten
wat vinden jullie eigenlijk van mijn motorkap moet eigenlijk nog een STP sticker of zoiets op eh Btw het is een pre75 motorkap |