|
|||
|
|||
Hier de beloofde foto`s van de auto. Ziet er op foto erger uit dan het is, grotendeels is het vliegroest van het stilstaan 6 jaar. De minpunten - dorpel links moet vervangen worden - beide voorschermen ( zitten 2 originele bij van dat bouwjaar) - motorkap is slecht en verkeerde type , juiste type zit erbij met klein beetje werk - wielscherm rand links achter moet vervangen worden - voor het mooie moet eigenlijk rechter rand en rechterdorpel ook gedaan worden. Ze zijn nog te redden maar als je wilt restaureren zou ik ze wel doen. - keivanger voor en achter ook vervangen - Voorraam rand zou ook vervangen moeten worden. - voor de origineel freaks zou het achterpaneel weer vervangen moeten worden voor een swallowtail. Hier hebben ze ooit een gewoon achterpaneel met kleine lichten in gemonteerd. Deze delen zijn nog gewoon te krijgen en in combinatie met een nieuwe voorbumper bij golf1onderdelen.nl zou alles 500 euro gaan kosten. Dan heb ik de sierlijsten rondom ook meegerekend nieuw. In de auto liggen ook nog diverse onderdelen zoals 2 grillen met chrome lijstjes. Radiateur. Koelvan, dashboard tellers ( tietenteller) En nog meer klein spul. het dak ziet er nog goed uit en geen zonnendak in gelast, achterklep heeft een paar kleine plekjes op de plekken waar een logo hoort te zitten. Achterbumper is redelijk en heeft een originel trekhaak. Motor loopt en start prima zo na 6 jaar stilstaan, vern.bak schakelt ook goed. Motorruimte is nog behoorlijk netjes op het vuil na. Radiateurbalk is ook prima. Langsdragers zijn ook netjes. In de auto ligt ook nog een stuurhuis en wat andere kleine spullen. Ik wil hem verkopen bij een goed bod als geheel, dus met alle delen erbij. gegevens van het kentekenbewijs: 99-dl-27 type 171121 golf LS Bouwjaar 03-01-1975 chass. nr. voor de liefhebbers 1753001883. Ik plaats dit hier omdat ik geen vraagprijs heb eigenlijk, dus kan ik hem ook niet in de verkoop gedeelte plaatsen. |
|
||||
|
||||
Er moet toch aardig wat aan gebeuren maar dan heb je wel een heel leuk golfje.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kerel, zou ik je eens zeggen wanneer die auto geproduceerd is? Hou je vast: in Mei 1974!!! Het bewijs? Dat heb ik hier effe gecheckt, gewoon daar chassisnummer invullen en vervolgens op de knop "Analysieren" klikken.
|
|||
|
|||
Dus een hele mooie vondst!
Zou hem nu niet meer weg doen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dus hij is nog ouder dan dat hij op kenteken officieel is gekomen. Vind het ook heel erg jammer dat ik hem "moet"verkopen. Maar qua ruimte kom ik er niet mee weg. Mijn grote liefde is en blijft ook mk1. Maar dan moet gewoon 1 kopen die klaar is of bijna klaar. Als ik een eigen schuur had gehad, dan had ik hem nooit verkocht. 3maandjes er tegenaan en hij is klaar ( avond uurtjes) qua kosten valt het ook wel mee dan. |
|
||||
|
||||
Quote:
De motor moet overigens, als het nog de originele is, een FH 1471cc met 51 KW zijn.
|
|||
|
|||
Dat zou ook best kunnen hoor, gewoon even te snel gekeken in hbase .
Had wat keuze`s qua motortype. Maar ging er eigenlijk vanuit dat het een fp was. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is elke auto Apparaat moet ook getransporteerd worden etc. etc. Als je nu een nieuwe auto koopt kan ie zo al een jaar oud zijn De productiedatum van mijn Golf is ook enkele maanden eerder dan datum 1e toelating.
|
||||
|
||||
leuke vondst dus, lekker rusty
|
|
|||
|
|||
Niks mis met de vondst.
Ben er nog steeds heel blij mee. Als hij ook niet verkocht word dan ga ik op zoek naar stalling. |
|
|||
|
|||
goeiendag zeg!! wat een vondst, en idd als je geen ruimte heb heb je er idd niks aan helaas!! wat dit is echt een mooi begion van een superprojekt.
PS je verkoop zeker niks los denk ik of niet?
|
||||
|
||||
idd, zo iets kom je niet elke week tegen, verkopen zou ik nooit doen.. ik zou opzoek gaan naar een stalling
|
|||
|
|||
Er word idd niks los verkocht van de auto, dat vind ik zonde.
|
|
|||
|
|||
Hee Ron,,,niet verkope joh ,,,slinger dat lasapparaat aan
|
||||
|
||||
leuk ding waar staat ie en pm me eens een prijs
|
|||
|
|||
staat in Heerhugowaard, 06-55786695
|
|
|||
|
|||
Ron, zet de link van marktplaats hier ook een keertje bij aub?
Ik vraag het voor een vriend van me, dus als je evt. een richtprijs kan PM-en? Greetz!
|
|||
|
|||
Auto is onder voorbehoud verkocht.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt hem ook verteld van de zeer vroege maand waarin die auto geproduceerd is? Toch wel bijzonder... (ik heb je even geciteerd uit de advertentie op dit forum, te laat gezien, kon daar niet meer reageren, want er zit dus daar al een slot op, dus doe ik dat dan maar hier, kan het niet laten...)
|
|||
|
|||
De koper ging het ook om de vroege maand zei hij.
Hij had deze topic ook gevolgd en vandaar zijn beslissing om hem ongezien te kopen. Hij ging van mijn verhaal uit zoals ik zei dat de auto verkeerde. Hij vond hem nog meevallen in het echt. Heb hem ook eerlijk verteld wat voor plekken hij allemaal had en waar. Heb liever dat hij meevalt dan tegen. |