|
|||
|
|||
Golf3/Vento/ Golf 2 onderdelen ALLES MOET WEG !!!!
Golf 3/ vento 5 deurs
spiegels handmatig 20,- El ramen mechaniek achter 75,- Parafaan GOEDE STAAT enkel klein stukje afgebroken 20,- Dynamo 70 A met nieuwe koolborstel 50,- dieselpomp TD Abl ( PERFECT WERKEND ) 150,- dieselpomp 1.9 diesel 100,- Kachelradiateur compleet 20 Zachte Golf 3 Dash met klepkastje 75,- Ramen voor + achter groen getint ( ramen van de deuren ) 20,- Vento Koplampen 1 is van binnen een steun kapot 10,- km teller diesel 25,- golf 4/bora/ polo 6n2/9n lichtschakelaar met dubbel mistlampfunctie á 25,- golf 2 1.8i RP : voetpakking 25, ( 1 week oud ) koelvin 10,- kachelradiateur 10,- alles is op te halen in SOEST en kleine dingen zijn op te sturen verzendkosten vor de koper.
Vw Golf TDI 1985 Last edited by MONDY : 01-11-2007 at 22:05. |
|
|||
|
|||
bij de Ruitensproeiertank zit het pompje er ook nog op? voor een golf 2, er staat niet bij waarvoor die is.
|
|
|||
|
|||
teardrops
Heb je misschien een foto van de velgen
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
de vloeistoftank is voor een golf 3, maar het pompje past ook op een golf 2 tankje.
|
||||
|
||||
Kun je die grille ook opsturen?
|
|
|||
|
|||
het pompje moet 2 aansluitingen hebben anders werkt het niet
|
|
|||
|
|||
Quote:
sorry de grill is gereserveerd evenals de koplampen en achterlichten voor een maat van me ide een ongeluk met zijn vento heeft gehad.
|
|||
|
|||
Quote:
zal der eens naar kijken als ik in me garage ben.
|
|||
|
|||
Quote:
golf 3 vloeistof pompje heeft 1 uitgang en 1 grote stekker ipv 2 uitgangen en 2 kleine stekkers bij de golf 2.
|
|||
|
|||
Quote:
dit zijn de velgen heb ff geen andere foto ervan.
|
|||
|
|||
Quote:
dan gaat dat niet passen, moet ik even verder zoeken in iedergeval bedankt voor het kijken |
|
|||
|
|||
Quote:
grill is weer te koop .
|
|||
|
|||
Die achterlichten voor 5 euro, zijn dat toevallig de gti-achterlichten (zwart/rood dus)?
Zo ja, dan neem ik ze meteen :p |
|
|||
|
|||
zijn de originele
en meteen maar weer een up.
|
|||
|
|||
Oh gewoon die rood-oranje-witte dus?
Over die heldere kruiskoplampen met Xenon-look trouwens, is die aansluiting gewoon standaard, of moet je daar iets speciaal voor hebben vanwege dat xenon? M.a.w. kan het gewoon meteen erop zonder enige aanpassing? Anders heb ik daar ook wel interesse in! |
|
|||
|
|||
gewoon originele aansluiting.
en het is xenon LOOK dus geen echte xenon geeft wel een dot meer licht dan de ori halogeen wat erin zat
|
|||
|
|||
Ah ok
Als je ze kan verzenden wil ik ze wel hebben voor 40 incl. |
|
|||
|
|||
waar kom je vandaan dan ?
doe anders je msn via PB.