|
||||
|
||||
folkert`s mk 1 diesel
aangezien de auto nu niet meer als daily functioneert (caddy gekocht)
ga ik in de loop van tijd de auto aanpakken. toen ik hem een half jaar geleden kocht op 13 inch ats, inmiddels een dikke 30000 km gereden !!probleemloos neemt geen drup olie teller staat nu op 130000 zondag de auto op corrado wielen gezet. nu zit ik aan verlaging te denken maar de wielen staan nogal breed, iemand hier ervaring mee hoever ik kan zakken. heb namelijk nog veren liggen waarmee ik 6 of 8 cm lager ga. alle goede ideen zijn welkom mvg folkert mg]http://www.volksforum.com/albums/files/3/5/9/8/13082007201.jpg[/img]
Vento GT TDI Daily GOLF GTI G60 mk2 girlscar GOLF GTI PIRELLI still in project GOLF CL diesel 1982 Last edited by GOLFMK1 82 : 19-11-2007 at 21:17. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
dieselhype
mooi kleur! |
|
|||
|
|||
Ik denk dat je voor wel 6cm kan zakken, maar dat zou je ff moeten meten... Je hebt er ook nogal een lompe bandenmaat opliggen trouwens! Als je er andere banden op legt kan je hem zelfs op de grond krijgen, het is net wat jij wil!
|
|
|||
|
|||
Leuke wagen, sebrings staan hem goed !!
|
||||
|
||||
sebrings staan hem goed, ik zou eerst de veren eens passen past het niet dan is een schroefset de oplossing
|
||||
|
||||
ik heb ze bij mij ook is gepast die sebrings,
maar ik kan me nog herinneren dat ik van voor me schroefset raakte, maar ik heb geen flauw idee hoe laag de mijne is iig, zo laag mogelijk gr daan |
|
||||
|
||||
Plattere banden erop en 6cm omlaag
Volgens mij heb je nu 195/50. Ik zou voor 195 of 185/45 gaan. Rode biesjes vind ik niet zo mooi staan bij een gele auto. Ik zou voor chroom gaan, of gewoon niks; zwarte grill etc
|
||||
|
||||
Mooie golf, die wielen staan hem heel erg goed.
|
|
|||
|
|||
Zaren die velegn eerst niet onder een golf 2 g60 die ooit eens te koop stond op marktplaats??
Was in rodeschool (GR) |
|
||||
|
||||
Zou best kunnen domi want ze komen bij mij weg uit Groningen
|
|
||||
|
||||
dank voor de reacties.
een andere bandenmaat zal er voorlopig niet inzitten zitten net nieuwen om en die moeten eerst op! ik denk dat ik de veren binnenkort maar even pas en mocht het niet passen, dan maar een schroefset. en Domi de velgen komen bij fre weg dus waar ze ooit om hebben gezeten i dont know
|
||||
|
||||
Leuke MKI in een mooie niet vaak voorkomende kleur! Rode biesjes zou ik eraf trekken, en persoonlijk denk ik dat de wielen in het zilver beter staan.
Mocht je trouwens nog een CL-lipje eronder willen: ik heb er nog een paar nieuw liggen.
|
||||
|
||||
he arnaud cl lipje heb ik wel belang bij, ga je binnenkort nog naar een meeting?
zal donderdag even een gril met chromen rand monteren en kijken of dat staat en de rode striping van de bumpers halen.
|
||||
|
||||
zo dit topic ook maar weer eens uit het stof halen.
laatst andere bumpers en gril gemonteerd nu geen rood biesje meer. ook nog een dieselembleem gekocht . en het achterraam eruit gehad, zaten nogal wat gaten onder het rubber dit netjes dichtgelast en in de primer gezet moet deze zomer met de grote beurt maar even netjes gespoten worden. en tot slot nog een paar mistlampen gemonteerd
|
|||
|
|||
Wil de gril wel van je overnemen Folkert, heb je al een pb gestuurd.
En verder, leuke auto zo. |
|
||||
|
||||
schroefsetje zal hem HEEL goed doen!!! Mooie auto Heb zelf ook een gele:P
|
|||
|
|||
Leuke bak man, maar rijd jij met deze auto ook wel is door sneek?
Zie heel vaak precies zoon type 1 rijden met de zelfde velgen.... |