|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
golf gti wolfsburg edition one 8v inruil mogelijk golf1 cabrio wegenbelastingvrij.!!!
Model: Golf edition one
Bouwjaar: 1991 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 973 kg Kleur: Zwart (la9v) Vermogen: 79kW Cylinderinhoud: 1781cc Km stand +- 225 000 Ik bied aan mij edition one, auto is in goede staat !! Zit net een nieuwe keuring op tot 14-05-2008. Heeft net geleden grote beurt gehad. Waaronder distributie riem, olie kleppendekselpaking enz... De gehele onderhouds historie van de auto is aanwezig. Vanaf 1991 tot nu bijgehouden. zie fotos. Orgineel edition one interieur. Lederen stuur Lederen pook Lederen handrem. Orgineel dakje fabriek af. BBS RM met goede banden toyo proxis 195 50 15. siglacrom ramen rondom Net een nieuwe sportuitlaat zit er onder (1 week oud). verlaagd 4 cm rondom Enz..... fotos volgen nog. onderhouds historie. dus inruil mogelijk een wegenbelastingvrije golf1 carbio of een gewone golf 1 ook zo te koop maar is de prijs!! met bbs rm prijs 2000!!!
Last edited by fire and ice vr6 : 02-09-2007 at 19:24. |
|
|||
|
|||
weet meschien wel iemand die heeft een golfje cabrio is enkelt tot dit weekend op vakantie ,Meschien dat ie wel wilt ruilen..
|
|
||||
|
||||
Wil je misschien mijn scirocco ook inruilen?http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=34190
Groeten Niels Last edited by Niles : 22-08-2007 at 18:26. |
|
|||
|
|||
prijsverlaging 2000 euro
|
|||
|
|||
upke
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
slotje op verkocht.
|
|||
|
|||
En mooie wagen voor terug gekomen.
Super ruurd, succes ermee.
|
|||
|
|||
Quote:
dankje molle ben er ook erg blij mee en maak er van de week wel even wat fotos van.
|
|||
|
|||
graag een slotje