|
||||
|
||||
Maximaal verlagen golf III tdi
Ik had even een vraag over het maximaal verlagen van mijn golf III 1.9 tdi uit '94.
Wat ik wil is het maximale bereiken zonder air ride. Heb alleen geen idee welke schroefset ik teneerste onder een 1.9 tdi kan zetten en met welke schroefset je je auto het meest naar beneden kan brengen. Wie kan me helpen? Alvast bedankt.
|
||||
|
||||
Gaan supersport schroefsetjes niet tot 120mm?
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is dus mijn vraag Maarten En ik heb geen flauw idee welke schroefsets je voor een 1.9 tdi kan gebruiken.
|
||||
|
||||
PB Black Devil maar even, die kan je alles haarfijn uitleggen.
|
||||
|
||||
http://www.bkcustoms.nl/
Dat is zijn website, en daar staat idd dat ze tot 120mm gaan. Maar van een golf 3 heb ik ook geen kaas gegeten Heb je toevallig ook foto's van je aankoop Jur?
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt...heb hem even een pb gestuurd. Quote:
Ja die heb ik wel maar die ga ik hier nog niet plaatsen Maarten. Dat doe ik mezelf én anderen nog maar even niet aan
Kustomcharged Last edited by Hannibal : 13-08-2007 at 13:20. |
|
||||
|
||||
Hoi, rij met een gti maar dat zal hetzelfde zijn als een tdi...
Rij met een schroefset en denk dat ik hem 11 cm naar beneden heb gedraaid... Lager kan ik niet kan nu nog net rijden en helemaal uitsturen is oppassen... maar heb ook de wielkassen aangepast. en met 17 inch.
|
||||
|
||||
Maximaal verlaagt met een Supersport set. 8,5J et30 achter en 7J et35 voorop, er loopt niks aan terwijl hij bijna op de grond ligt. Dit alles zat onder mijn VR6. (Nu ligt hij compleet uitelkaar)
|
||||
|
||||
Quote:
Ziet er prima uit....ook een supersport schroefset?