|
||||
|
||||
Jullie hebben mooi weer gehad, wel rustig maar aan de foto's te zien was het weer als vroegâh
Volgend jaar ga ik maar weer mee dan
|
||||
|
||||
Hallo,
VAG FEST was dit jaar erg geslaagd! Super dat ze dit zo hebben opgepakt! Heb een mega gezellig weekendje gehad. Foto's staan online op www.vwfanatics.nl Hier een kleine impressie
|
|||
|
|||
Ziet er ERG goed uit joh! Dit is idd een 'meeting' en geen 'show' zo te zien! Die mogen er van mij wel MEEER zijn, weekenden lijken me super! Komen er btw nog dit jaar?
|
|
||||
|
||||
Ik zie dat het vandaag 'iets' drukker was dan zaterdag. Volgende keer ook maar op zondag gaan.
In ieder geval weer leuk om de Volksforum crew weer eens te spreken!
|
||||
|
||||
Ha, de buurman van MIVW, verfijnde smaak al zeg ik het zelf!
|
|
||||
|
||||
ohhhhhh die Golf 1,
wat verschrikkelijk he! we hebben meerdere pogingen ondernomen om de beste man op andere ideetjes te brengen maar helaas...
|
|||
|
|||
Zo, wat waren dat een stel mongolen zeg! Net op het moment dat wij wilden gaan pitten, kwamen zij op het briljante idee om 1 van hun auto's te starten met de uitlaat richting onze tent om vervolgens wat nutteloos gas te gaan geven. Kans-loos!
|
||||
|
||||
Wat een weekend!
Gezellige mensen, genoeg vleesch, drank, humor en hele mooie wagens! Zeker weer voor herhaling vatbaar. Mijn lichaam verkeerd nu in herstel modus. Oh ja wat zei Tjaap ook alweer............... |
|
||||
|
||||
Was een tof weekend! de sfeer was goed, zeker 's avonds
de wegen daar waren iets minder, ik weet nie hoeveel carter's ik tegen de grond heb lopen schuren maar waren er genoeg gekken! Wim was wel de man met z'n mat witte kever, gewoon op z'n buik en dan de wielen nog omhoog trekken geweldig haha!! De complimenten voor Gunter!! Goed bezig geweest! de douches waren ook goed geregeld, alleen jammer dat het terrein een grote blub zooi was onder aan de heuvel. Zou mooi zijn als het bloso domein weer terug kon komen.. Volgend jaar zowiezo weer op de agenda Nu weer rustig aan bijkomen.. |
|
|||
|
|||
Quote:
dat zou helemaal super zijn ..........dat was de plek |
|
||||
|
||||
Mijn bijdrage van de zondag
Pre meeting poetsen Op de meeting weer poetsen Jongste meetinggangster [geloof week of drie oud?] Johan zijn ontbijt. "Wat moet er op?" Alles! Corrado vast in de drek. En speciaal voor Johan: Last edited by Ebut : 13-08-2007 at 09:34. |
|
||||
|
||||
Quote:
We hebben echt met bewondering staan kijken ,dat ding was abnormaal netjes voor zijn leeftijd,alle boekjes er nog bij . Maar toen we de eigenaar met heldere koplampen zagen aankomen snapten we het effe niet meer ,maar het werdt nog veel erger,toen kwamen de achterlichten er ook in en de heldere knippers. Hij vondt dat de auto dit nodig had "Tunning" noemde hij het ,dat was mooi. Hij had ook een kabel gemaakt voor zijn motorkap te openen want dat ws handiger dan het oude systeem Zijn vriend kon er ook niet over uit maar niemand kon hem stoppen,ik zeg monsterbumpers en klaar |
|
||||
|
||||
ziet eruit alsof het knus was....amputatie hier en daar, moet kunnen
|
|
||||
|
||||
geweldig weekend gehad, eerlijk gezegt maar heel even of het showterrein geweest op zondag, was meer als genoeg te zien op de camping. Ons filmpje is nog in de maak, maar komt er aan
|
|||
|
|||
het was zeer gezellig .
volgens mij had ik de enige standaard auto bij :P maar volgendjaar gaan ik zeker terug. |
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, over 3 weken de weekendmeeting van VW Team De Snippeling. www.vwteam.nl ==== VAG-FEST was m.i. super! Het was weer als vanouds gezellig, wel jammer dat het niet zo erg druk was. Ondanks het feit dat we vrijdag redelijk laat aankwamen met onze groep hadden we een prachtige plek bovenop de heuvel en aan de rand daarvan, geweldig uitzicht dus! Weer een hoop bekenden gezien en gesproken en wat nieuwe, handige contacten opgedaan. Petje af voor de organisatie, ondanks wat 'schoonheidsfoutjes', je kon echt merken dat ook zij het goed naar hun zin hadden. Mijn 100foto's volgen binnenkort. Op naar volgend jaar!
|
||||
|
||||
Het was inderdaad weer een supermeeting...
Jammer van de showground op zaterdag en dat we zondag zo vroeg weg moesten, maar ik heb me weer super vermaakt kleine selectie van mijn foto's: Last edited by Marcski : 13-08-2007 at 14:31. |
|
||||
|
||||
Ik ga nu bezig met de foto's
Mooi zondagje meegemaakt! Geen enkel moment spijt van de dikke 750 km die ik zondag heb verreden Veel kwaliteit, maar ook wel wat minder... Maar dat is vrij normaal tegenwoordig Volgend jaar kijken wie er allemaal te porren is voor een weekendje Boom Supermeeting |
|
||||
|
||||
Was weer een leuk weekend. Helaas konden we maar een nachtje kamperen gezien er vrijdag en zaterdag ochtend vroeg thuis en op werk nog eea moest gebeuren, maar was toch top!
En om de sfeer te kunnen pakken moet je inderdaad het hele weekend gaan. Alleen voor de zondag gaan heb je het wel gezien maar niet meegemaakt
|
||||
|
||||
de ruwe versie van mijn compilatie (ik heb nog geen foto's om ertussen te duwen, nog een beetje saai zo): http://www.youtube.com/watch?v=-aSUQNFzco0