|
||||
|
||||
Ja ik hoop het ook, maar ik vrees dat hij door het vertinnen toch een beetje zal gaan werken.
Maar ik ben helemaal niet bang meer voor een beetje staalplamuur |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wat een werk , goed bezig, je pakt het profi aan! ben zelf ook bezig met de motorruimte maar pak het lang niet zo extreem aan als jou
|
||||
|
||||
Er zijn er maar weinig denk ik die het zo grondig aanpakken, maar jah
|
|
||||
|
||||
Ben ook zo bezig maar wil wel alle originele lijnen houden. Dat vind ik mooi. Alle 100 gaten zijn al wel dicht icl. kachelventilatie. Ik zorg er voor dat alles goed doorgelast is en er nergens vocht langs kan komen(ook niet vanaf de achterkant). Vervolgens alles in de metaalplamuur. Dan in de washprimer(op epoxy basis) vervolgens filler. Dit in nu helemaal klaar. klein plaatje http://tinypic.com/view.php?pic=4vn1ern
gr peter Last edited by peter139 : 09-08-2007 at 16:30. |
|
||||
|
||||
Heb jij geen foto album ergens of een topic ofzo? Ben wel eens benieuwd.
Ikzelf wil ook zoveel mogelijk de lijnen houden zoals ze waren. Maar hoe ga je dat nu met je kachel doen dan? Hoe zit het dan met je APK e.d., kachel (voorruit ontwaseming) is toch verplicht? Wil dat wel eens weten, want als dat niet verplicht is..... weg met die kachel :P |
|
||||
|
||||
kachel blijft gewoon. Lucht word ergens anders aangezogen. nl uit het spatboard. Dus er komt in gat aan de zijkant die ik verbind met een buis. Frisse lucht wordt van buiten aangezogen. Zijn ook veel mensen die de lucht later circuleren. Dus geen frisse lucht van buiten. Ik vind dit niet fijn dus ik besteed er iets meer werk aan.
|
|
||||
|
||||
Ow, maar ik bedoel dat ovale gat waar je waterleiding slangen/flens van je verwarming doorheen komt, niet de lucht aanvoer. Ah...
|
|
||||
|
||||
Na een lange tijd weer een update! Nu zullen er vaker updates komen!
www.vwgolfmk2.tk --> 6 september 2007 |
|
||||
|
||||
komt deze auto ooit af we zullen zien Nee zonder gekheid ziet er weer goed uit en de aanhouder wint altijd
|
||||
|
||||
Tjah, wie weet of hij af komt!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Daar baalde ik soms ook vreselijk van. Dat het materiaal op sommige plekken zo verrekte dun is.
Over dat afslijpen, word niet echt veel wijs uit die foto. Maar heb je geen dremel? Ik heb zelf zo'n geval van Kinzo. Bevalt me vreselijk goed. Desnoods met zo'n verlengslang erop. Flink wat van die slijpsteentjes kopen en volgens mij kom je dan een heel eind! |
|
||||
|
||||
Nou, de steentjes die ik gebruik, zijn niet opgewassen tegen een las. Maar ik heb wel die ene dure frees van Würth, maar mijn oude dremel is overleden, dus heb er geen, maar dat zou een optie kunnen zijn idd.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ooooohhwww, één maandje niks gedaan valt toch wel mee?
|
||||
|
||||
Tjah....
|
|
||||
|
||||
1 maand valt best mee. Ik had niks meer gedaan sinds de school was begonnen. Afgelopend weekend bezig geweest, eindelijk.
En ik zie je niks schrijven over dat grote gat rechts voor ? |