|
|||
|
|||
Lijst met onderdelen Golf gti mk2 ...
Bij deze bied ik een lijst met onderdelen aan die te koop zijn..
Een Dashboard uit een golf mk2 gti..Je krijgt hem compleet met tellerunit en de rest.. Prijs 75 euro. Een Golf gti interieur Uitkomstig van een gti .Interieur Is compleet met bank en stoelen.Deurpanelen zijn nog in redelijke staat,Heeft wel wat gebruikers sporen.. Prijs 100 euro samen met stoelen en panelen. Kachelunit Met airco erin,Samen Met Radiateur.Heb helaas niet meer de pomp of bekabeling eraf... Prijs 75 euro... Ik ga Morgen van alles Netjes een Foto´tje maken zodat jullie goed kunnen zien waar het om gaat.. Graag mensen die serieuse interrese in hebben en niet steeds laten afweten.. spul kan opgehaald worden in weesp.(ligt vlak naast amsterdam) Zelf zoek ik 2 kuipstoelen met slede,Een sportstuur met naaf.Dus er kan eventueel geruild worden... Met vriendelijke groet Jeroen Last edited by GolfMk2gti : 08-08-2007 at 11:48. |
|
|||
|
|||
kan je me wat foto's sturen van het GTI interieur ?
|
|||
|
|||
hier fototje van de stoelen en bank,op de bank zit een klein gaatje en in de naad van de stoel ook kleintje..
En hier nog eentje van het dashboard. van de deurpanelen moet ik nog maken want die zitten nog in de auto en ben ik vandaag niet aan toegekomen.. |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
waar liggen deze spulletjes?
|
|
|||
|
|||
In Weesp..Ligt net onder amsterdam
|
|
|||
|
|||
Niemand een mooi setje nodig kwa interieur en dashboard.Moet er liefst zo snel mogelijk vanaf namelijk..Me schuur ligt nu propvol...
|
|
|||
|
|||
up Moet er nu echt vanaf jongens
|