|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Weten ze op de ring alles van, vooral Spyker. Geniaal !
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
ja het einigste.... |
|
||||
|
||||
wat nog meer dan??
|
|
||||
|
||||
ries, je hebt helemaal gelijk, hoor... we hebben dit forum opgezet zodat we elke thread op slot kunnen doen, want wij geilen op slotjes
|
|
||||
|
||||
Originele Abus!
|
||||
|
||||
maak me gek!
|
|
||||
|
||||
oooooooooooooooh ABUS
|
||||
|
||||
Quote:
dat is al heeeel oud nieuws... ik wist het wel als ik moddereter was, dan ging er expres geen slotje op. ma ja dan gaat het weer te ver en boemmmm. weg topic edit:: er was trouwens ma 1 iemand die mij ries mocht noemen!!(want ik heet richard en geen ries) en dat was gert.. Last edited by richard-polo : 22-07-2007 at 16:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee man, dat voklswien is legendarisch aan het worden.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Maak daar even een topic van Gaan we daar verder met zeuren. beetje jammer van Voklswien zijn topic dit zo. |
|
|||
|
|||
Quote:
nau jippie Quote:
van mijn topic ? |
|
|||
|
|||
Quote:
Oow sorry, Ik zie nu pas dat dit topic een nieuwe eigenaar heeft Haha Ik wist al niet eens meer wie topic starter was na al dat gezeur |
|
||||
|
||||
tis een topic puur om het gezeur uit een niet nader te noemen topic te houden
|
||||
|
||||
Quote:
je moet niet zo zeuren
|
|||
|
|||
Quote:
vandaar een zeur topic ............ ik dacht dat er wel een ander iets was waar ze konden zeuren verder nog iemand die wil zeuren Last edited by voklswien : 22-07-2007 at 18:29. |
|
|||
|
|||
wat een gezeur
|
|
||||
|
||||
Quote:
ENIGE |