![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gisteren naar een meeting in Antwerpen geweest,
lekker nat geregend maar was wel wat leuks te zien.. Op de terug weg,bij Dordrecht, motor stotteren! Ik naar de vluchtstrook,motor viel gelijk uit,en stinken naar benzine!! Benzine kwam uit caburateur stromen, bleek dat er een bout eruit was getrild (als je voor de motor staat links) Vandaag een andere bout er in gedraaid, maar weet iemand waar deze voor is?en hoe vast kan je deze draaien ?? Last edited by vwtopchop : 01-06-2004 at 09:01. |
|
||||
|
||||
![]() Hmmm, foto'tje erbij is misschien wel handig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Dat is de elektronische brandstof afsluitklep. Als je je motor stillegt voorkomt deze klep dat er nog brandstof in het inlaatspruitstuk komt. Je moet ze terug goed vastdraaien, want bij het minste slechte contact kan dit stilvallen/inhouden van de motor betekenen. Aircooled greetz, Humby ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee
humby, hij bedoelt de schroef daarachter Onderaan de vloterkamer Dat is een bout, als je die er uit draait kan je makkelijk bij de sproeier die in de vlotterkamer zit. Bout moet gewoon goed vast, met zo'n rood pakingringetje !!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
@ Leon; Rood pakkingringetje? ik heb 3 cabs in mijn handen gehad zat er niet tussen ![]() Maar die moet er dus wel tussen? (klep maar ff bij alain afgooien?) |
|
||||
|
||||
![]() Zover ik weet zit er een rood pakkingringetje tussen !
Klep bij alain is goed, bien is daar zaterdag volgens mij................