|
|||
|
|||
eindelijk voorzien van een Golf
goeie dag mensen.
ik kijk al een hele poos rond op dit forum en heb nu ook eindelijk een golf het is een golf mk2 uit 1990 een 1800 moda uitvoering. allen heb ik het probleem dat hij bijna niet start. en als hij eenmaal loopt en loopt stationair dan valt hij na 1 minuutje ongeveer uit. en dan krijg ik hem ook bijna niet meer aan. je kan zoveel gas geven bij het starten als je wil. je hoort bij het verschil ook geen verschil of je nu gas of geen gas geeft. wel ruik je een sterke benzine lucht. als het eenmaal rijd blijft hij wel gewoon rijden. waar kan dit aan liggen? brakke ontstekking? |
|
||||
|
||||
Foto's ???
En natuurlijk een heel hartelijk welkom in ons midden !! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Welkom hier,
heb je eventueel ook foto's van je golf?
|
|||
|
|||
Foto's komen zodra k hem hellemaal heb schoon gemaakt.
er zitten nog wel 2 puntjes aan die ik zoizo wil maken dat is de tempratuur meter die werkt niet meer. en de ruitenwisser kent maar 1 stand en kan hem dan ook niet meer uitkrijgen. heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? MVG Alex |
|
||||
|
||||
kabeltje eens checken?
|
||||
|
||||
relais...
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met je Golf, en vervelend van dat "mankementje" maar dat zal wel goed komen.
|
|
|||
|
|||
ik ben er achter waar het tempratuur metertje stuk is dit is de sensor. weet iemand zo of dit gewoon een universeel ding is? kan je deze gewoon bij de lokale autoonderdelen shop halen?
|