|
||||
|
||||
rood is overrated
mars rood is wel mooi maar dan wel goed gepoetst |
|
|||
|
|||
mijn rode mk1 gti
na bloed,zweet en tranen is mijn mk1 zo goed als af.
Moeten alleen nog gele platen op Deze zomer ga ik nog wat puntjes op i de zetten. Bijv. zo goed als nieuwe pirelli deurpanelen(met armsteunen)monteren, middenconsole met metertjes, nieuwe wielkast randen achter, A-styl spoilers en een nieuwe carterpan en nog wat klein spul, en dan maar keuren........ Dan ooit een goed werkende mfa erin, en een puntgaaf dashboard en nieuwe voorstoelen. Twijfel of ik het dak ook opnieuw spuit, is namelijk nog de orginele lak net als het motorcompartiment. En dan hopelijk nog ff een weekje toeren voordat hij weer een jaartje in de stalling gaat Grtn yal ps. trekhaak gaat eraf als de auto in een veiliger oort is, bijv. in NL. Nu is het een goede bescherming voor randdebielen die met parkeren mn auto rammen..... |
|
|||
|
|||
haha ik weet ook hoe ze in Spanje auto's parkeren... slaat echt nergens op... Als je voor en achter een keer KNAL hebt gehoord staat je auto goed, zo denken ze!
Maar iig, rood is toch ook wel heeeeel dik! owja, en dat op pagina 1 over die originele golf 1 gti met dakraam enzo, dat ding is NIET origineel zo wss, is al 2x gerestaureerd en zal daarin dan wel aangepast zijn! Last edited by MellyVille : 06-07-2007 at 22:04. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Alles klar!
|
|||
|
|||
Mijne ook maar dan
Golf S |
|
||||
|
||||
hier de mijne
|
|
||||
|
||||
Quote:
graag meer en grotere foto`s van deze golf aub
|
||||
|
||||
Quote:
werkt je MFA niet? of zit hij er helemaal niet in... If so waarschijnlijk verrotte elco's als je deze vervangt (volgens mij een stuk of drie) moet hij het weer doen. De mijne deed het eerst ook niet of nullen of streepjes als waarde (altijd -4 graden buiten). De elco's willen namelijk wel gaan lekken in de loop der jaren, zeker onder een zwart dashboard in de zomer. Aangezien die van jou in spanje staat lijkt mij dit hoogstwaarschijnlijk het geval. ff rustig met de teller unit aan tafel gaan zitten en uit elkaar draaien totdat je de print voor mfa eruit hebt. Greetzz Wilmer |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
op aanvraag wat meer foto's
Op originele wielen: Staat nu nog ff zo: Van het weekend op schroefset Daarna maak ik wel een keer wat mooie foto's Moet ook nog een keer opnieuw in het mars rood eigenlijk Last edited by Gerard : 10-07-2007 at 21:22. |
|
||||
|
||||
Iemand enig idee waar deze is? Is m'n eerste marsrode GTI geweest namelijk...
Kenteken PH-BV-84 Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF GTI 82 KW Kleur(en) Rood Brandstof Benzine G3 Installatie N.v.t. Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 0 cm3 Vermogen 0 kW Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Roetfilter N.v.t. Euroklasse N.v.t. Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar Massa leeg voertuig 875 kg Laadvermogen N.v.t. Toegestane Maximum massa voertuig 0 kg Massa rijklaar 0 kg BPM Niet geregistreerd Datum eerste afgifte Nederland 19-07-1996 Datum eerste toelating 31-03-1983 Datum aanvang tenaamstelling 02-06-2004 Vervaldatum APK 25-06-2001 Wacht op keuren Nee Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 0 kg - geremd 0 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Alleen voor brom- en snorfietsen: Maximale constructiesnelheid N.v.t. Vermogen N.v.t. Terug naar invoerpagina |
|
|||
|
|||
Quote:
Gezien het bovenstaande kan ie best wel eens op de schroothoop liggen! Of iemand moet er een "langetermijn" hobbyproject van hebben gemaakt... |
|
||||
|
||||
Quote:
Schroothoop hoeft niet, de mijne staat lief in de schuur en was gekeurd tot 2003 |
|
||||
|
||||
Die engelse "rides" zijn vreselijk cool !!!!!
Die BBS'en met rood hart staan echt geweldig !!!!!
|
||||
|
||||
als ze gedemonteerd/gesloopt worden wordt het kenteken vernietigd en kun je het kenteken ook niet meer opvragen. (iig niet via de site)
probeer het maar eens met dit kenteken: DT-PV-47 Een gesloopte cabrio (marsrood btw )
|
||||
|
||||
Quote:
Mocht iemand het weten of nog een foto hebben van m'n oude GTI, dan hoor ik het graag |
|
||||
|
||||
@rene, zag dat je naar een rode golf 1 vroeg met atsjes.
herrinerde me deze foto. |
|
||||
|
||||
nice