|
|||
|
|||
hier nog wat foto's ven de meeting
http://www.mijnalbum.nl/Album=QRJ7GOHQ was een super dag vandaag mooi weer zeer mooie auto's |
|
|||
|
|||
Zitten echte dikke wagens tussen !!!
|
||||
|
||||
Leuke meeting geweest zo te zien, helaas zat ik in Domburg .
|
|
|||
|
|||
Was idd een top meeting en het weer was super.
Hoop er volgend jaar wel een keertje bij te zijn met mn eigen auto. Last edited by domenico g60 : 08-07-2007 at 21:06. |
|
||||
|
||||
@ Iedereen,
Bedankt voor jullie komst,zonder jullie had dit geen succes geworden. We hebben veel geluk gehad dat al de engelse die al jaren beloven te komen er dit jaar ook bij waren. Het weer was perfect en we hadden nog genoeg ruimte over,als we volgende keer iets anders parkeren kunnnen er veel meer auto's staan. Het was wel jammer dat aan het einde van de dag het terrein een vuilnisbelt leek We hadden toch genoeg bakken neergezet. Volgend jaar gaan we er weer een groot feest van maken!!!! Bedankt en ik ga nu lekker naar mijn bed |
|
||||
|
||||
Echt een super meet.. Ben benieuwd hoe jullie dit volgend jaar willen overtreven ..
|
|
||||
|
||||
Heb ook een superdag gehad..en echt hele dikke auto's gezien !!
Super georganiseerd door het team van M.I.V.W., echt alles was netjes geregeld. Kraampjes met prachtig spul, muziek, eten en drinken echt toppie Heb ook nog wel een aantal foto's gemaakt..maar was al druk genoeg met al dat mooie spul te bekijken Weer was uiteraard ook erg super, kopje zelfs beetje rood geworden .. Zal morgen wat foto's plaatsen hier ! Volgend jaar zeker weer van de party ! Groeten ! |
|
||||
|
||||
ik kwam er thuis achter dat ik de iso-waarde nog op 800 had staan
met als resultaat wat korrelige fotos, ik heb de beste er uitgepikt, de rest was niks .. ik ben lerende hier de foto's: Last edited by Misha : 08-07-2007 at 22:39. |
|
||||
|
||||
Mivw 2007
voor mij de 1e MIVW meet, wat een feest. GEWELDIGE auto's gezien, deze gaat voor mij in de agenda voor volgend jaar.
M.I.V.W. Keep up the good work!! foto's : http://www.mijnalbum.nl/Album=73XJGDBE
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family Last edited by Cabrio-Addict : 09-07-2007 at 20:59. |
|
||||
|
||||
Hele mooie meeting, heel veel mooi spul en super weer!
was een gezellige dag en wat leuke foto's gemaakt: www.vwfanatics.nl Hier vast een voorproefje: |
|
||||
|
||||
Zeer mooie meeting zo te zien, jammer dat ik er WEER niet bij kon zijn. Voor volgend jaar ga ik het zeker beter regelen met het werk. Auto is nu ook nog niet af dus zo heel erg is het nog niet.
Maar als ik al die foto's zo zie, mis ik iedere keer toch wel een heleboel Augustus t/m oktober ben ik veel vrij in het weekend, moet ik dan maar een aantal meeting af gaan he iid geval meeting ziet er zo goed uit, toppie
|
||||
|
||||
was er al lekker vroeg dus ik ben echt rood het was echt een hele puike meeting prima geregeld volgende keer weer heb nog wat pics genomen niet veel ik was wta brak
maar idd die engelsen wat een bakken zeg ja het was een leuke dag thnx m.i.v.w.
|
|||
|
|||
complimenten aan de heren van mivw super meeting wederom
zeer hooge kwaliteit aan auto,s uit binnen en buiten land en heel belangrijk eten en drinken was top geregeld gewoon binnen een minuut wat te eten en te drinken kunnnen halen echt super ik had de 3e prijs bij de cabrio's had het niet verwacht met die dikke tt's er bij 2e prijs cabrio's 1e prijs cabrio,s 1e prijs jetta 1 http://www.mijnalbum.nl/Album=4M7SF4MN hier de rest kort om volgend jaar ben ik er weer bij |
|
||||
|
||||
Ik heb nog zitten twijfelen om langs te komen, maar toch niet gedaan....
Stond mooi spul tussen, zeg!
|
||||
|
||||
Erg mooie en geslaagde meeting, organistatie bedankt
Hoop mensen weer eens gesproken en gezien, gewoon een lekker geslaagd dagje. En de Vlaamse frieten, die waren lekker!
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Super meeting!!!!! Het was weer leuk om iedereen te zien en te spreken!! Top gedaan mannen!!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
edit - ff wat foto's aanpassen
Last edited by ArjenE : 09-07-2007 at 12:48. |
|