|
|||
|
|||
en wat vinden jullie van de mijne
|
|
||||
|
||||
kijk aan, ook jij het forum weer gevonden :p
|
|||
|
|||
tja het heeft weer een tijdje geduurd eh
heb een hele tijd op een belgische site rond gezworven nu Polofahrer en workz maar gevolgd eh |
|
||||
|
||||
Lekker!!!!!
|
||||
|
||||
Super..
|
|
|||
|
|||
back on track,
die golf is nog steeds mega vet.
|
||||
|
||||
Yes, goed je weer hier te zien!! Nogsteeds erg heerlijke auto.
|
||||
|
||||
Hahaaaa, belgische invasie! Lang geleden zat jij ook op VWforum he! Ik kan me de opbouw van jouw auto nog herinneren. Mooi werk! En een hele mooie golf 1.
Jullie zaten trouwens ook op de hoofdweg met jullie pension (Oostenrijk), niet? Ik heb een aantal leuke auto's zien staan in die bocht |
|
||||
|
||||
RARRRRRRRRRR!
Lekkere bak kerel! Velgen staan ook superpuik! |
|
||||
|
||||
mooi !
Had je in oostenrijk al enkele malen gezien . (hehehehe wij claxoneerden elke x als we langs jullie pension kwamen.. ) |
|
|||
|
|||
Kouwabunga, wat een coole golf!
|
|
||||
|
||||
wat een lekkere golf ,helemaal mijn smaak!!!wat voor een kleur code zit hier op???mars rood?
|
||||
|
||||
Ganz geil
|
|
||||
|
||||
jup, had um ook al gespot aan de See...
|
|
||||
|
||||
ik ook....in velden meen ik..
|
|||
|
|||
ja wij zaten in Velden
Maar de rest van de club zat op de hoofd weg Thx allemaal voor de goei reakties de kleurcode is idd Mars rood steven |
|
||||
|
||||
wow, vette golf
|
|
|||
|
|||
erg vette mk1, wederom petje af
|
|
|||
|
|||
tegen over vorig jaar dat ik nog op vwforum kwam,
is hij nog wel een beetje veranderd de velgen zijn allemaal een inch smaller geworden met 165/45/15 en 195/45/15 erop en het interieur is eruit en heb nu sparco pro 2000 zitten en een bekleed vloertje met nog een gepoliert hart en een rand in de voorbumper is de nmrplaat uitsparing uitgehaald en het belangrijkste hij is nog een cm of 4 gezakt zal wel eens pics trekken |
|
||||
|
||||
Kom maar op met die pics!
|