|
||||
|
||||
Quote:
Dus de jetta is ondertussen 200 kg zwaarder door de ml????
|
||||
|
||||
Quote:
Niet wat voor jou dan?
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, ja zoiets...ik heb geen schroefset nodig |
|
|||
|
|||
Nou ik had qua snelheid niet veel meer verwacht maar mijn probleem is dat ik graag meer wil en aangezien ik een evo wel een kleintje hoor evo 2 ook zeer mooi vind is dat het doel geworden
verder ben ik benieuwd waarom jij die harde en strakke jetta dan wilt ruilen tegen een golf 1 als je een strakke en nette jetta hebt waarom zou je die dan weg doen, mijn vraag niet verkeerd bedoelt maar ben wel benieuwd (ps die van mij heeft ook vaker een ml behandeling gehad daarom is hij ook donders netjes gebleven ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Ach, na een aantal jaren raak je toch wat uitgekeken op een auto (althans, ik wel). Ben altijd meer een Golf- dan een Jettaliefhebber geweest. Het is dat ik de mijne in zeer goede staat kon kopen destijds, anders was ik niet op zoek gegaan naar een Jetta...maar mooi en hard is ie in elk geval. |
|
|||
|
|||
Nog maar eens ffe een upje en anders gaat ie met en tijdje op marktplaats
|
|
|||
|
|||
Prijs aangepast naar 1250 euro en evt ook zonder velgen te koop
dus voor degene die zoiets zoekt goed bod mag ook |
|
|||
|
|||
Nou tijdje op mrkpl gestaan maar daar komt ook niet echt veel fatsoenlijks en vooral met hart voor de auto op af dus dan de allerlaatste prijsupdate naar 1000 euro zonder de velgen die eronder zitten 1200 met de velgen en ander jah dan blijft ie lekker staan waar ie staat
|
|
||||
|
||||
200 euro voor de velgen wil ik je wel zo geven
|
||||
|
||||
Quote:
|