|
||||
|
||||
VW Scirocco 1.8 GTL 1985
Te koop aangeboden:
VW Scirocco 1.8 GTL Bouwjaar 1985 Origineel Nederlands Kleur Bruin Kilometerstand: 155000km APK tot 2 mei 2008 Prachtige betrouwbare auto met wat optisch werk Prijs: 1200 euro Meer info? mail vwkopen@gmail.com
Ex-eigenaar van de NZ-raket! Last edited by Tom80 : 28-06-2007 at 00:03. |
|
|||
|
|||
zit er een klapdak in? en is 1200 een vast prijs?
|
|
||||
|
||||
Wat kan je vertellen over dat optische werk? En ook mijn vraag: zit er een origineel dak in?
En wat voor motor ligt erin?
|
||||
|
||||
Als ik zo brutaal mag zijn: volgens mij is dat geen origineel dak, en ik gok op een 1800 90 pk carb motor met 5 bak.
Wel met bruine dashboard en de luxe bekleding. Nice! |
|
||||
|
||||
Inderdaad geen origineel dak, wel mooi en keurig ingebouwd. Bekleding lijkt nieuw, inderdaad een 1800 carb met 5-bak (lekker vlotte auto).
Optisch werk: wat krassen en deukjes. Beetje standaard voor een 22 jaar oude auto, maar niks schokkends. Voor meer vragen graag even mailen met het vermelde mailadres!
|
||||
|
||||
Prijs is een vraagprijs, is mits binnen redelijke grenzen altijd over te praten!
|
||||
|
||||
Auto is nog te koop, starten en lopen en in uitzonderlijk goede staat voor zijn leeftijd! Interieur is zelfs zo goed als nieuw!