|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Was vorige week bij het magazijn van de vw dealer komt er nog iemand binnen voor een pakking van een k70....??? dacht ik toen, nu weet ik wat een k70 is.
Leuke wagen dakrekje is leuk om er af en toe op e zetten doe ik ook op mn golfje. succes ermee |
|
||||
|
||||
Hey Pompie rijdt dat ding nou al?
Lekker bezig hoor kerel.
|
|||
|
|||
Sta me toe ff te linken =>
http://www.flat4free.be/forum/viewt...der=asc&start=0 Zie ik daar een rage opkomen? |
|
|||
|
|||
@ Hannibal: Pfff, nee gek! Dat duurt nog wel ff.
Nadat ik bij die man ben geweest ,wil ik em toch ook wel restaureren! @ airkewled: Dankje, heb de link gelijk op geslagen! |
|
|||
|
|||
Zo, hier dus een foto van m´n ´platte´ waterpomp...
Dus dat wordt toch maar is snel aanmelden bij de K70 club, maar heb het te druk... Druk met de Lupo, druk bezig voor een garage voor de K70 enz... Oja, ik was afgelopen zondag toch ook nog even vanaf MIVW naar de Keverdag in Schagen en heb ik maar gelijk een leuke detailplaat gekocht: |
|
|||
|
|||
10-07-07
Vandaag in de pauze even gekeken of er wat nieuws te koop stond op internet, en kwam daar een originele radio van de K70 tegen! Ik heb niet moeilijk gedaan, gelijk opgebeld en dat ding gekocht!!! |
|
|||
|
|||
11-07-07
Vandaag diverse onderdelen mee naar huis genomen. Wat ik gedaan heb is; - Diverse slangen gespoeld - Nieuwe spullen zoals klemmen en boutjes/moertjes enz - Koelvloeistofreservoir gespoeld - Alles netjes in zakjes gedaan (foto), en alles gemerkt - Diverse delen gestraald en gespoten |
|
|||
|
|||
Vandaag eindelijk m´n originele radio binnen.
De radio ziet er nog perfect uit voor z´n leeftijd en is voorzien van originele VW draaiknoppen. Toch weer een opkikkertje in dit trage project! |
|
||||
|
||||
Leuk radiotje idd. Hoe staat het er ondertussen mee?
|
|||
|
|||
Dankje, Mause.
Ik heb een aantal weken geleden de knoop doorgehakt. Wegens het nog steeds niet kunnen vinden van een geschikte sleutelruimte, verkoop ik de K70 helaas weer... |