|
||||
|
||||
Zo dan mijn dik 900 foto's staan ook online!!!
Check www.AirMighty.com voor een mooie EBI impressie! Wat een TOP weekend! Echt petje af voor de organisatie, wat mooi opgezet. Nou ja, jullie willen toch alleen maar foto's zien, dus hier een selectie en de rest as always op m'n website! De EBI Racer! In de pits werd druk 'geknooit' Air-ride all over the place: Super ding(etje): Oh ja... voor ik 't vergeet: Veel detail plaatjes van TE veel mooie auto's: Een fotoschiet moment met KP z'n rag en mijn auto! Volgas schuiven... Back to the sixties: Overal old-scool gassers! Dat bedoel ik! John & Mark, gefeliciteerd met jullie Ultra-VW en VolksWorld photoshoot!!! ...echt te veel foto's geupload, check dik 900 stuks op www.AirMighty.com ...enjoy!!!
|
||||
|
||||
Quote:
been there, done that , maar ik vond de klasse van de auto's echt veel beter Ik kan me niet heugen 250 te hebben gezien op DDD echt super veel klasse oldschool Gassers... |
|
||||
|
||||
Dat superdingetje is een oude Renault Dauphine...kwam mij toevallig bekend voor daar m'n vader wat in oude Renaults kloo(i)t...
|
||||
|
||||
www.mijnalbum/albumb8n6t37 de rest van de pica's
|
||||
|
||||
[QUOTE=Niels - AirMighty.com]Zo dan mijn dik 900 foto's staan ook online!!!
Check www.AirMighty.com voor een mooie EBI impressie! Hel dikke foto's superrrr
|
||||
|
||||
DAMMNNN.HEB IK GEMIST!
ik had mijn vader een balonvaart gegeven. maar je weet nooit van te voren wanneer het gaat gebeuren. en ja hoor. 1 july. maar gelukkig erg mooie foto's.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zeg ook niet dat er DDD meer waren of beter, geef alleen aan dat het een leuk evenement is als je van dragracen houdt. En iets wat terugkeert jaarlijks. http://www.volksforum.com/albums/br...ges&c=62&page=1 Staan stiekem best wel wat gassers in. Last edited by evilnyntje : 03-07-2007 at 07:53. |
|
||||
|
||||
Chimay - European Bug-in 2007
158 foto's online, thanks to Daverke foto's online op www.carsthestars.be |
|
||||
|
||||
Was echt een vet weekend, we waren er al vanaf woensdag avond, stand opbouwen en alvast een paar chimay biertjes achterover tikken
Zeker een geslaagde meeting, wordt denk alleen maar groter met de jaren. Zondag avond nog ff met de burned kever cabrio, op de lege dragstrip tegen een samba zitten racen Volgend jaar weer
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.youtube.com/watch?v=pfR3b2U-hPs Lekker snel weg, en in 13,8sec over de streep
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Waarom gaan weekenden toch altijd zo snel?? Wij hebben er weer een geweldig leuk weekend op zitten en we hebben genoten van alles wat de Bug In te bieden had. De sprints waren geweldig, de auto's op de show en shine van grote klasse en ze kwamen weer uit alle hoeken van Europa.
Hier dan een kleine impressie van mijn foto's de overige 185 staan zoals gebruikelijk op www.restolooker.nl Veel plezier met de overige foto's!! |
|
||||
|
||||
nog tijden van chimay bekent..13,9 win je geen races mee iig
|
||||
|
||||
onder in de 11's in ieder geval
|
|
||||
|
||||
Quote:
He Paul, heb jij ook nog een beetje met jouw bus gespeeld?
|
||||
|
||||
Hier wat van mijn plaatjes: de rest op www.keverpech.nl!
Niels z'n ragtop in nieuwe/oude look en mijn eigen ragtop waren er ook bij! Last edited by keverpech : 03-07-2007 at 22:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey die Peter, nope, de bus heeft lekker langs de kant staan genieten. hij was de tikitowcar dit weekend, en dat ging hem goed af. DDD#5 gaan we het eens proberen. Gr, Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
OK! Met een beetje geluk ga ik daar met m'n Kevertje naartoe . . . er moet nog wel wat gebeuren voor die tijd! Begreep van de Boxer dat hij jou daar voor gaat inschakelen. C-ya soon!
Tikitowing T2a ziet er wel goed uit denk ik! Zijn daar foto's van?
|
||||
|
||||
Quote:
hmmm op chimay doen altijd wel een paar kevers mee die rijden 10.9/10.8 valt me toch een beetje tegen ( aflopende baan oa)
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
the crazy frog reed 12.3 op zondag