|
||||
|
||||
ziet er vet uit allemaal, hopelijk volgend jaar er ook bij !!
|
||||
|
||||
Foto album is ook aangemaakt: http://www.volksforum.com/albums/browseimages.php?c=103
Dus jullie kunnen uploaden. |
|
||||
|
||||
We zijn gisteren terug gekomen vanuit onze vakantie, we zijn vanuit badcamberg doorgereden naar Buginn we zijn ingeschreven nummers 1,2,3....echt een topvakantie.
Badcamberg was mooi, maar voldeed niet echt aan mijn verwachtingen, natuurlijk zie je wel auto's die je anders nooit ziet. Buginn was echt onvoorstelbaar rond de 250 ingeschreven dragracer, Ik hoop dat er volgendjaar weer een buginn georganiseerd wordt...echt TOP |
|
||||
|
||||
Quote:
Veel moois....dat zie je toch.
|
||||
|
||||
Zo, Bug-in was goed!!! Topweekend.
Hier een preview van de foto's, de rest is te vinden op http://www.weedeaters.nl/gallery/th...ls.php?album=31 |
|
||||
|
||||
Ik ben ook geweest, en heb een geweldig weekend gehad . We hadden nog goed geluk met het weer ook, zeker voor herhaling vatbaar
|
||||
|
||||
Quote:
he, hadden jullie rode polo's aan met weadeaters.nl? |
|
||||
|
||||
klopt!
|
||||
|
||||
Quote:
dan hebben jullie ons ingehaald in de "pitstraat" wat dom he, jammer had graag effe praatje gemaakt. |
|
|||
|
|||
Erg mooie wagens daar! Mijn foto's staan ook online: klik hier
Preview: Filmpje door ZZPACKED: http://www.keversite.nl/videos/video.php?id=1277 |
|
||||
|
||||
Chimay - European Bug-in 2007
206 foto's online, dankzij Zelensis Foto's online op www.carsthestars.be |
|
||||
|
||||
Wat een gave meeting inderdaad, alles op het racen gericht, wat mijn kameraden en ik een goede zet vonden uiteraard!!
@ Aart-Jan: gelukkig had je effe rustig aan gedaan met het bier nu he hahaha!!! He die op 1 na onderste foto van jouw rijtje, met die auto van OmeSander erop; wat een schitterende wolken zeg!! Last edited by mr.mechanic : 02-07-2007 at 13:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ons volgende keer gewoon aanspreken, is altijd gezellig om ff een praatje te maken |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja het veld waar de show and shine stond was eigelijk gewoon parkeer terrein joh.
|
||||
|
||||
Quote:
Mocht je nog meer racers willen zien dit jaar, DasDragDay is ook een echte aanrader. |
|
||||
|
||||
Mooie plaatjes AJ!
|
||||
|
||||
Quote:
Eens kijken of wij daar dit jaar ook een mooi weekend van kunnen gaan maken... er is toch niet veel dit jaar in 't naseizoen!?!
|
||||
|
||||
Quote:
Moois natuurlijk, dat ding is op 't oog een rat maar verder totaal body-off gerestaureerd geweest! Echt een goede ride hoor!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb jullie helemaal niet gesproken... wie waren er allemaal uit Henge-LOW dan!?! En (off-topic) komen jullie nog naar de ACN morgen avond, Martijn gaat ook met ovaal!!
|
||||
|
||||
Quote:
Da's dan ongetwijfeld de cabrio van Richie Webb geweest, behoorde tot de grote groep van Outlaw Flat Four, je moet hun site maar eens checken anders...www.offdrc.co.uk