|
||||
|
||||
Bug-in 2007
zojuist net teruggekomen van bug-in
in 1 woord:fantastisch!! héél veel racers zelfs overgescheept vanuit de usa en japan.. ook nog een aantal bekenden gespot en gesproken.. klik hier voor +200 foto's.... paar foto's ff snel: Last edited by evilnyntje : 03-07-2007 at 20:20. |
|
||||
|
||||
holy shit, dik geworden Michael
|
||||
|
||||
mijn foto's:
http://www.vwshows.com/pics/?map=2007/bugin
|
||||
|
||||
hmmm, een hoop gemist dus...
|
|
||||
|
||||
Ben maar 1 dag geweest...............was echt super!!!
Wat een dikke auto's, dat de engelsen (restowagen/greenhaearts) veel moois mee nemen was al bekend, maar de oostenrijkers en italianen kunnen er ook wat van !! Hier alvast wat teasers, voor de rest van de foto's check www.volksaddiction.nl !! 8) Oude "meanbugs" (zweden) ride:
|
||||
|
||||
Komop van Zelst! Hoe waren de tijden, beter?
|
|
||||
|
||||
veel moois of veel zooi?
|
||||
|
||||
Wij zijn zaterdag ook geweest.
en we vonden het een zeer goede meeting. Dat ze zo iets op een oud stuk circuit hebben gehouden. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Ik ben thuis gekomen, en gelijk maar gaan google naar shimay circuit. dan kun je heel de historie terug vinden. gr ruud |
|
||||
|
||||
Quote:
onderkant is echt helemaal nieuw.staat wel ergens een fotosessie op het web is inderdaad verkocht naar frankrijk. Last edited by hajee : 01-07-2007 at 20:25. |
|
||||
|
||||
13:8 !!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
auto is mooi geworden. je ging goed van de plek! Last edited by hajee : 01-07-2007 at 20:10. |
|
||||
|
||||
Quote:
Sweeet dude! |
|
||||
|
||||
Was een vette meeting eigenlijk de vetste die ik tot nog toe gezien heb zo'n 150 raceluchtgekoelden en echt waar serieuze shit. Het weer zat gelukkig ook mee.
Hier ff een paar foto's de rest volgt Vette karmann van de radical bugs superrrrlow en schrapen over t asfalt . Hebben ze ff gesproken relaxte gasten. Ook heel mooi gemaakt! Je moest echt wel onder de 13 seconden zitten anders telde je niet mee. En wat een vette burnouts zeg. Een gele kever cabrio gumde ff een burnout van 20 tot 30 meter
|
||||
|
||||
damn dit is zeker een leuke meeting om in de toekomst heen te gaan
|
||||
|
||||
Quote:
Zeg dat wel! Bij mij gaat ie ook in de agenda voor 2008!
|
||||
|
||||
Quote:
ja duidelijk, jij metr de type 3 en ik met m'n hopelijk tegen die tijd kever die nu nog een bonk roest is
|
||||
|
||||
Super!
|
|
||||
|
||||
wtf?
|
||||
|
||||
passatdak of was er op gezet..
apart is het juiste woord.... |
|
||||
|
||||
kreeg roy zijn mailtje al... was wel gezellig of niet?