|
||||
|
||||
Heel veel spul voor weinig ( golf 1,2,3,4 en corrado )
Aangezien ik over 2 weken een corrie ga slopen hier een waslijst van onderdelen.
Corrado is volledig orgineel. Opsturen kan maar liever halen anders krijg ik wellicht aandelen bij TNT Koplampen € 25 per stuk 40 voor een setje (VERKOCHT) Achterlichten € 25 per stuk 40 voor een setje Voorbumper 50 Achterbumper 50 (VERKOCHT) gril 35 mistlichten 40 knipperlichten 15 motorkap 40 achterklep 40 deuren 35 per stuk met lichte schade (RECHTVOOR VERKOCHT) elektrisch schuifkanteldak met schakelaar en kabelboom 70 elektrische spiegels met schakelaars en draadboom 45 compleet abs systeem 100 achteras met schijven 75 stuurhuis met stuurbekrachtiging pomp etc 100 orginele g60 velgen met nette banden 200 (VERKOCHT) Radiator G60 50 Ook eventueel complete carrosserie te koop g60 op kenteken voor 800 wat krijg je daarvoor een complete corrado ZONDER motor, kabelboom, int, remmerij voor en dashboard. Golf 4 dash lekker kaal 60 Climatronic paneel mk4 60 Golf 3 dash helemaal compleet 150 Zijramen golf 1 voor 45 Achterramen golf 1 45 (VERKOCHT) Achterruit golf 1 50 A stijl kappen golf 1 60 Gril golf 1 met verstralers en chromen rand 40 Universele dikke wisser met blad 40 Home made dome strebe voor 20 (VERKOCHT) MDF Hoedenplank golf 2 goed passend 15 (VERKOCHT) Motorkap golf 1 met wat deukjes 25 Clipperset nummerplaat houder golf 1 25 En nog veel meer voornamelijk golf 1 en corrado dus. Mocht je wat zoeken vraag gerust Het zijn vraagprijzen dus sla je slag.
GTi Drivers don't drive fast they only fly low Last edited by sjweeswurmke : 15-07-2007 at 12:31. |
|
||||
|
||||
locatie?
|
||||
|
||||
Interieur?
|
|||
|
|||
Intresse in het golf 3 dash, hoe compleet is ie?
|
|
||||
|
||||
@Tjaap - Zuid Limburg
@JurgenV - sorry heb geen int meer @Smully - pb verkeer gehad is er nog interesse??
|
|||
|
|||
mistlichten en knipperlichten geschikt voor corrado vr6????
|
|
|||
|
|||
interesse in :
Gril golf 1 met verstralers en chromen rand en Clipperset nummerplaat houder golf 1 misschien dat je hier foto`s van kan maken ? heeft u toevallig ook nog interieur delen van de golf 1 ( vooral achterin bij reservewiel ) |
|
||||
|
||||
Quote:
@Gozzy Sorry voor lange wachten was paar dagen op vakantie. Ik kan zeker wat foto's maken clipperset nummerplaat houder kun je straks al hebben die ander van het weekend pas Heb nog wel wat int delen mail me even welke je precies zoekt Wil je me even je mailadres mailen dan geef ik je de foto's michaelschijns@hotmail.com @redbullmaster Is ook geschikt voor vr6 welk bouwjaar heb je.