|
||||
|
||||
Kan best kloppen, een kerel aan de Bergweg-Noord in Bergschenhoek heeft er (al jaaaaaaaaaaren) eentje! Supercool ding!
|
||||
|
||||
ja, had hem ook al veel vaker gezien... maar zag hem toevallig gisteren weer rijden en laatst ook al bij de toncar garage hier aan de rodenrijseweg.
Dus moest er nu weer ff aan denken misschien moet ik hem maar een keertje strikken voor een fotoshoot :P
|
||||
|
||||
Rijd dat ding vaker rond zonder platen erop dan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Pssst! Is een google-foto.
|
||||
|
||||
haha, kijk ook naar de huizen die eromheen staan
kheb gewoon wat amerikaanse foto's van google af gehaald
|
||||
|
||||
Vandaag een hele mooie Cabrio MK1 zien rijden met TH lines ! Was rond half 1 in Hengelo op de Diamantstraat ! 2x gespot (heen en weer knappen). Beetje de kleur van die 20v van Ruud (Fridolin).
Iemand van hier misschien?? |
|
|||
|
|||
vanmiddag in nijega,mister cool.reed bij de stoplichten ook cool even door rood!
|
|
||||
|
||||
Quote:
dan werkt hij denk ik op de Erasmus... kan me niet voorstellen dat er 2 in rotterdam zijn iig..
|
||||
|
||||
Quote:
Ja heb ik ook gezien was niet echt superCOOL
|
||||
|
||||
Goudkleurige mk 2 met volgens mij een r32 motor stond op Budel gisteren later kwam ie nog voorbijrijden
ik meende de corrosie van ron huizer te herkennen ? Effin nog de polo van wesly aka miklo de gekste |
|
|||
|
|||
Quote:
Is als het goed is ook een topic van de auto die jij bedoelt op dit forum. Is inderdaad de oude auto van Ron Huizer en heeft in de PVW gestaan een tijdje terug. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
De corrosie?! Je ziet daags teveel velgen dude, je bent volgens mij aan vakantie toe.
|
||||
|
||||
manman hou op schei uit ......
Ach zolang ik nog btj. redelijk schrijf vind ik het best |
|
||||
|
||||
Een mooi oranje Kevertje bij Leon voor de deur
|
|||
|
|||
Ik was idd op Retro Mania en zondag op Budel. Met mijn golf 2 nog in zijn winter outfit.
|
|
||||
|
||||
Quote:
je kwam later nog voorbij ...wij reden in die blauwe kubel |
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt! Zag jullie op de parkeerplaats in Budel en later nog op de snelweg! Hele mooie kubel met dikke wielen! |